• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 17 فروردین 1398
کد مطلب : 51271
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


@ کنکور کارشناسی‌ارشد را به تعویق بیندازند
من و خانواده‌ام از سیل جان سالم به در برده‌ایم، ولی دریغ از یک برگ کاغذ و نوشته که در دسترس ما باشد. شما را به خدا کنکور را به تعویق بیندازید تا ما بتوانیم حداقل حواسمان را جمع کنیم!

حسینی از پلدختر

  دفترچه راهنمای خلقت را بخوانیم
وقتی وسیله‌ای می‌خریم اول دفترچه راهنمای آن را می‌خوانیم. آن وقت چطور ممکن است برای خودمان دفترچه راهنما نداشته باشیم؟ قرآن کتابچه راهنمای همه است که خداوند در سوره‌های مختلف آن می‌فرماید: آنان که مرا فراموش می‌کنند زندگی‌شان به سختی می‌افتد. یا در جایی دیگر به دلایل پیشامدهای طبیعی می‌پردازد یا در جایی یکی از ائمه (ع) می‌فرماید: مردم خوابند و مرگ از خواب بیدارشان می‌کند! ما نیز بدون توجه به دفترچه راهنمایی که ادیان مختلف در اختیار بشر گذاشته‌اند، هرقدر پیشرفته و مدرن باشیم، نمی‌توانیم به‌درستی زندگی کنیم.
دلسوخته وطن از تهران

  حمایت از تولید در شهرستان‌ها در اولویت باشد
از مسئولان تقاضا داریم در سال‌جاری اولویت کار خود را به حمایت از واحدهای تولیدی روستاها و شهرستان‌ها اختصاص دهند تا جوانان مشغول به‌کار شوند و به شهرهای بزرگ مهاجرت نکنند.
محمدزاده از بوشهر

   مسئولان ادوار مختلف در مورد سیل پاسخ دهند
برخی افراد پس از وقوع سیل به دولت تاخته‌اند که این درست نیست. تخریب طبیعت و جنگل‌تراشی، مهندسی راه‌ها و سدها یک روزه اتفاق نیفتاده است. این پروسه‌ای است که چند دهه زمان برده است و مسئولان ادوار مختلف باید در خصوص قصورهای خود پاسخ دهند.
بهاروند از همدان

   خداقوت به امدادگران و همه نیروهای امدادی
واقعا تلاش‌های امدادگران برای نجات افراد گرفتار در حوادث قابل تحسین است. روز 14فروردین با چشمان خود شاهد تلاش بی‌وقفه امدادگران به همراه نیروهای آتش‌نشانی و اورژانس برای نجات فرد گرفتار در یک اتومبیل تصادفی در روستای کوره دره در پالنگان بودم. خداقوت به همه امدادگران.
سامان صابری از کامیاران

@ سریال‌های نوروزی موفق نبودند
سریال‌های نوروزی صداوسیما بسیار بد بودند و نمی‌توانستند مخاطب را پای شبکه نگه دارند. با توجه به گرانی‌ها و امکان فراهم نبودن شرایط سفر واقعا اگر قرار بود اوقات فراغت ما فقط با تلویزیون بگذرد بسیار ملال‌آور بود!
نصیری از املش

@ قیمت‌های نجومی بلیت هواپیما تقصیر کیست؟
برای برگشت از اهواز در تاریخ 12فروردین چند برابر قیمت معمول پول بلیت هواپیما دادم. واقعا در این بلبشوی اقتصادی و سیل چرا این کار را با مردم می‌کنند؟
رهنورد از تهران

   هشدارهای پیشگیرانه ستاد بحران دیر بود
هشدارهای پیشگیرانه ستاد بحران نوشداروی بعد از مرگ سهراب بود و از زمانی که این پیامک‌ها رسید به بعد، هیچ سیلی در استان ما نیامد.
ورزنده از کرمانشاه

  اطلاع‌رسانی شبکه خبر قابل تحسین است
از صداوسیما به‌خاطر اطلاع‌رسانی‌های به‌موقع و هشدارهای پیشگیرانه‌ای که ستاد بحران اعلام می‌کرد، سپاسگزاریم.
حبیب‌زاده از لشت نشاء

   تعطیلات طولانی بدون پول به تلخی گذشت
مثل خیلی از کارگران قبل از عید حقوق و مزایای خود را دریافت نکردم و بیش از 20روز شرمنده خانواده بودم و لحظه‌شماری کردم که این تعطیلات طولانی تلخ تمام شود و دائم دعا می‌کنم که وقتی به سر کار برمی‌گردم، جزو تعدیلی‌ها نباشم!
رضایی از ارومیه

@ مسافران به طبیعت گیلان رحم نکردند!
با همه بلایای طبیعی که از اول سال شاهد آن بودیم، مسافران گیلان باز هم به طبیعت رحم نکردند و ساحل انزلی و جنگل‌های شمال مملو از زباله بود. واقعا چه زمانی از حوادث عبرت خواهیم گرفت. اکنون مسافران به شهرهای خود بازگشته‌اند و مردم مانده‌اند و انبوهی از زباله و خسارت!
احمدی از انزلی

   کارکرد شبکه‌های استانی به جز اوقات شرعی چیست؟
شبکه‌های استانی به غیر از پخش اذان و دعا و مناجات به افق خود شهرستان هیچ برنامه جدید و تولیدی ندارند؛ برای نمونه نگاهی به شبکه البرز با این همه هزینه و بودجه بیندازید!
کبیری از کرج

  قانون کار به‌درستی اجرا شود
افزایش حقوق‌ها دردی از کارگران به‌خصوص در شهرستان‌ها دوا نمی‌کند و تنها باعث می‌شود همان رقم حقوق پایه را اگر شد، بپردازند و از مزایا خبری نیست. مسئولان به جای افزایش حقوق بر اجرای درست قانون کار نظارت کنند.
زندی از قروه

این خبر را به اشتراک بگذارید