• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 17 فروردین 1398
کد مطلب : 51254
+
-

کوتاه از سیاست

کوتاه از سیاست
کوتاه از سیاست


      انتقاد وزیر کشور از برنامه‌های صدا و سیما
وزیر کشور در جلسه ستاد بحران شهرستان پلدختر  با اشاره به یکی از برنامه‌های اخیر صداوسیما که در آن مجری با لحنی تمسخرآمیز عملکرد مسئولان در امدادرسانی به سیل‌زدگان و مهار سیل را زیر سؤال برد، تصریح کرد: واقعا نمی‌دانم از چه زمانی مسخره، تحقیر، بی‌اعتماد و ناامید کردن مردم و توهین به مسئولانی که برخاسته از رأی مردم هستند هنر شده است؟! به‌گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی با بیان اینکه ما چنین هنری نداریم، ادامه داد: عذرخواهی فایده‌ای ندارد و حتما رئیس صداوسیما باید برخورد کند. وزیر کشور خاطرنشان کرد: تمام کشور پای کار آمده‌اند اما یک آقایی به اسم هنر می‌رود و همه را مسخره می‌کند و حضار هم کف می‌زنند. اشاره رحمانی فضلی به اظهارات مهران مدیری مجری برنامه «دورهمی» است. پیش از این، معاون سیما در واکنش به سخنان مدیری اعلام کرده بود: به برنامه «دورهمی» بابت تعابیر غیرمنصفانه و نامتوازنی که توسط مهران مدیری به‌کار برده شد، تذکر لازم داده شد.

      مسئول نمایی مسئولان
ورود و مواجهه ناشیانه برخی مسئولان با بحران مناطق سیل‌زده، انتقادات وسیع کاربران شبکه‌های اجتماعی را در پی داشت؛ اینکه مسئولی برای ابراز همدردی با مردم سیل‌زده تا کمر وارد آب شده و خود را در حال ارزیابی مشکلات منطقه نشان می‌دهد و یا آن مسئولی که در حال بیل زدن، گروهی از فیلمبرداران و تصویربرداران را با خود همراه کرده و یا آن دیگری که تا زانو در میان شکاف زمین قرار گرفته و در حال ارائه گزارش پیرامون رانش زمین است، همه و همه رفتارهایی هستند که به‌زعم کاربران صداقتی در آنها دیده نمی‌شود و تصاویر چنین القا می‌کنند که مسئولان صرفا برای خودنمایی و سلب مسئولیت وارد صحنه شده‌اند.

      غیبت علم‌الهدی
نمازجمعه مشهد پس از مدت‌ها در غیبت احمد علم الهدی و به امامت حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه برگزار شد؛ فرزانه امام جمعه موقت شهر مشهد، عضو و دبیر شورای‌عالی حوزه علمیه خراسان است. او پیش از این نیز رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی بود.به گزارش همشهری علم‌الهدی از سال1384 امامت جمعه مشهد را برعهده دارد، نمازهای جمعه این شهر اغلب به امامت وی برگزار شده است و امامان موقت مشهد مجال کمتری برای حضور در نمازجمعه را داشته‌اند. فرزانه در بخشی از خطبه‌های نمازجمعه مشهد گفت: «مجموعه‌ای از جوانان حزب اللهی و انقلابی می‌توانند مشکلات کشور از مسکن تا پیاز را حل کنند، نه پیرهای غیرحزب اللهی!»

این خبر را به اشتراک بگذارید