• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
چهار شنبه 22 اسفند 1397
کد مطلب : 50768
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/NrEz
+
-

هماهنگی پلیس و بهشت‌زهرا برای پنجشنبه پایانی سال

جلسه هماهنگی میان فرماندهان نیروی انتظامی تهران بزرگ با مدیرعامل بهشت‌زهرا(س) برای حضور میلیونی مردم در پنجشنبه و جمعه آخر سال در آرامستان بزرگ تهران برگزار شد.

به‌گزارش ایسنا، آخرین هماهنگی‌ها با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سردار محمدرضا مهماندار فرمانده پلیس راهورتهران بزرگ، سردار مصدق فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ و سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا و شهردار حرم مطهر امام (ره)به‌منظور سهولت رفت‌وآمد و حضور میلیونی شهروندان در پنجشنبه و جمعه پایانی سال در دفتر مدیرعامل سازمان بهشت‌زهرا انجام شد. سعید خال در این نشست گفت: «مهم‌ترین دغدغه ما رفاه و آسایش شهروندان جهت حضور در ایام پایانی سال است به همین جهت تمهیدات ویژه‌ای برای این مکان مقدس با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و کلیه دستگاه‌های انتظامی و امنیتی تدارک دیده شده است.
رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز در این نشست با اشاره به برادری و هم‌افزایی در اینگونه مناسبت‌ها بر همدلی برای ارائه خدمت بیشتر به مردم اشاره کرد و گفت: «رمز پیروزی در همه عرصه‌ها اتحاد و برادری است و با وحدت کلمه و عزم راسخ می‌توانیم به اهداف این برنامه که همان آسایش و آرامش شهروندان است، برسیم.» 

این خبر را به اشتراک بگذارید