• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 15 اسفند 1397
کد مطلب : 49965
+
-

حمایت مجدد اشکان دژاگه از واکنش منشا

اعصابم از برنامه نود خرد شد!

اعصابم از برنامه نود خرد شد!

محمدزارعی

کاپیتان تیم‌ملی باز هم از واکنش منشا، بازیکن استقلال حمایت کرد و مواضع نماینده کمیته اخلاق در برنامه نود را زیر سؤال برد. او روز گذشته در اینستاگرام نوشت که دوست داشت روی خط برنامه بیاید و درباره صحبت‌های مطرح‌شده نکاتی را مطرح کند. دژاگه نوشت که صحبت‌های سمامی، نایب‌رئیس و سخنگوی کمیته اخلاق را قبول ندارد. او افزود: «‌ما متأسفانه به فحش‌خوردن در ورزشگاه‌ها عادت کرده‌ایم و حالا با توجه به حرف‌های سخنگوی کمیته اخلاق هر برخوردی از سوی تماشاگران با ما بشه، نمی‌تونیم دفاع کنیم. 
خیلی دوست دارم بدونم اگر این اتفاق برای آقای سمامی می‌افتاد، چه واکنشی نشون می‌داد؟ یعنی اگر هواداری به ما حمله کرد، ما هیچ واکنشی نشون ندیم. در تمام دنیا وقتی این اتفاق می‌افته، خود باشگاه به این قضیه ورود می‌کنه. حتی گاهی اوقات از بازیکنا به‌خاطر این اتفاق‌ها عذرخواهی می‌کنن. اما الان با این موضع کمیته اخلاق راه واسه برخورد با بازیکنا باز میشه و شاید بازم بهشون حمله شد. 
خود من اگر جای آقای منشا بودم، از خودم دفاع می‌کردم. البته منظورم به هوادارای واقعی نیست. کسایی مثل اون نوجوانی که سنگ خورده بود، عاشق تیم‌شون هستن. من بهشون احترام می‌ذارم. اما موضع کمیته اخلاق خیلی عجیبه.» دژاگه همچنین در صحبت کوتاهی با خبرنگار همشهری گفت که دوشنبه شب اعصابش از صحبت‌های مطرح شده در برنامه نود خرد شد و تلاش کرد با عادل فردوسی‌پور صحبت کند.  او همچنین تاکید کرد که برایش فرقی نمی‌کند از کدام بازیکن حمایت می‌کند و برای هر کسی این اتفاق پیش آمده بود باز هم موضعش همین بود. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید