• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 13 اسفند 1397
کد مطلب : 49797
+
-

صدای استان‌ها


  تبعیض بین بازنشستگان
چرا بازنشسته‌های شهرداری سبد کالا را در منزل تحویل می‌گیرند، اما بازنشسته‌های لشکری هیچ چیز دریافت نمی‌کنند؟ این تبعیض‌ها برای چیست؟
یک شهروند از البرز 

  جاده نامناسب ایذه - کارون 
تقاضا می‌کنم از استاندار خوزستان یا مدیر کل راه ‌و شهرسازی استان بخواهید رسیدگی ویژه‌ای به جاده ایذه - کارون داشته باشند. این جاده از نظر ایمنی و وضع آسفالت بسیار خراب است و جان مسافران در این جاده در معرض خطر. در تعطیلات عید مسافران زیادی به این منطقه سفر می‌کنند. 
عسگری از اصفهان

  حقوق پدر به دختر نمی‌رسد؟
قانون این بود که حقوق پدر بعد از فوت به دختر برسد. گویا این قانون لغو شده است. پس تکلیف دخترانی که ممکن است بی‌سرپرست باشند و درآمدی هم نداشته باشند، چه می‌شود؟
یک شهروند از مازندران 

  میدان کشتی روشنایی ندارد
میدان کشتی قوچان روشنایی کافی ندارد. همچنین در این منطقه علائم راهنمایی و رانندگی وجود ندارد و به همین دلیل مشکلات بسیاری برای رانندگان ایجاد می‌شود. مسئولان رسیدگی کنند. 
یک شهروند از خراسان ‌رضوی

  صبحانه دانش‌آموزان 
آموزش و پرورش می‌تواند دانش‌آموزان را به خوردن صبحانه ترغیب کند تا این وعده غذایی اصلی و مهم در سلامت کودکان و نوجوانان مورد توجه قرار گیرد. 
یک شهروند از اصفهان 

  جریمه‌های بی‌مورد رانندگی 
ماموران راهنمایی و رانندگی اهواز گاهی بدون دلیل منطقی، رانندگان را جریمه می‌کنند. مسئولان برای حل این مشکل فکری کنند.
نوری از خوزستان

  نظارت بر بازار عید
با فرارسیدن روزهای پایانی سال، راه برای افراد سودجو باز می‌شود تا از این شلوغی سوءاستفاده کنند. از مسئولان می‌خواهیم که در این روزها نظارت بیشتری بر بازار و قیمت‌ها داشته باشند.
رحیمی از کرمانشاه

این خبر را به اشتراک بگذارید