• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 13 اسفند 1397
کد مطلب : 49717
+
-

13نوروزگاه و 74 اقدام ویژه در پایتخت

فرهنگی
13نوروزگاه و 74 اقدام ویژه در پایتخت


مجید جباری/ خبر‌نگار
در فاصله 16روز مانده به آغاز فصل بهار و سال نو، مدیران شهری بسته فرهنگی، اجتماعی و خدماتی شهرداری تهران را برای نوروز 98رونمایی کردند. 74اقدام ویژه برای شهروندان و برگزاری 13نوروزگاه در شهر از مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری تهران برای نوروز به شمار می‌آید. دیروز محمدرضا جوادی یگانه، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری و مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری در نشست مشترکی که با عنوان «برنامه‌های نوروزی شهرداری تهران» برگزار شد، حضور یافتند و برنامه‌های مدیریت شهری پایتخت را در ایام نوروز 98تشریح کردند.

در این جلسه محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از برگزاری 13نوروزگاه در تهران خبرداد و گفت: اجرای نمایش‌های خیابانی و عروسکی ازجمله برنامه‌هایی است که سوم تا دهم فروردین 98 از ساعت 20تا 23در نوروزگاه‌هایی که برای این منظور پیش‌بینی شده، اجرا می‌شوند. مهمانی لاله‌ها، برنامه تلویزیونی از شبکه 5 سیما و 11کانتر استقرار در معابر ورودی تهران از دیگر برنامه‌های نوروزی شهرداری تهران در نوروز امسال خواهد بود. او همچنین با اشاره به تجربه موفق پیاده‌راه‌ها در سال گذشته گفت: نوروز امسال نیز در میدان صنعت، بریانک و بوستان ولایت پیاده‌راه‌هایی را درنظر گرفته‌ایم و 2‌پیاده‌راه ویژه نیز خواهیم داشت که یکی در بلوار کشاورز و دیگری در محور خیابان ولیعصر خواهد بود.

74 اقدام ویژه نوروزی
در ادامه این نشست، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران از اقدامات این معاونت برای نوروز 1398سخن گفت و با اشاره به اینکه برنامه‌های حوزه خدمات شهری از 15اسفند در شهر به اجرا درمی‌آید، گفت: اقدامات حوزه خدمات شهری به 2بخش اقدامات ویژه و کارهای عادی تقسیم خواهد شد که براساس آن 74اقدام ویژه و 19طرح نگهداشت از سوی این حوزه از تاریخ 15اسفند تا 15فروردین اجرایی می‌شود که به‌منظور بررسی هر چه بهتر اقدامات انجام شده، ازسوی سازمان‌ها، شرکت‌ها و مناطق در پایان ارزیابی‌هایی هم صورت خواهد گرفت.

مهم‌ترین برنامه‌های نوروزی 2 معاونت شهرداری تهران را در جدول زیر بخوانید:

این خبر را به اشتراک بگذارید