• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 12 اسفند 1397
کد مطلب : 49602
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  آسفالت ماهدشت-کیانمهر نیازمند ترمیم است
آسفالت جاده ماهدشت به کیانمهر در استان البرز وضعیت اسفباری دارد، خواهش می‌کنم مسئولان رسیدگی کنند.

امیری از کرج

  حقوق ناچیز معلمان روستایی
معلمان روستایی حقوق‌شان بسیار کم است، درحالی‌که کار سخت‌تری دارند، چون اغلب با خانواده‌های دارای چند فرزند و کم‌سواد مواجهند و سختی رفت‌وآمد به روستا هم جای خود را دارد.
ام‌البنین زمانی از بروجرد

@ قیمت گوشت کی عادی می‌شود؟
توزیع گوشت وارداتی تا کی ادامه دارد؟ مگر مدام گزارش نمی‌دهند که قیمت گوشت کاهش یافته است پس چرا همچنان گوشت‌های وارداتی در فروشگاه‌ها هست؟
محمودزاده از تجریش

  تا کی بوی بد کارخانه را تحمل کنیم
ما ساکنین اسلامشهر- واوان از بوی بد کارخانه میهن و باتلاق حسین‌آباد سمت جاده قم به تنگ آمده‌ایم. لطفا مسئولان فکری کنند.
داریوش جاویدآسا از اسلامشهر

@ خیابان فروغی شاهرود سرعت‌گیر ندارد
خیابان فروغی، حدفاصل چهارراه زینبیه تا چهارراه معلم، باتوجه به شیب خیابان و سرعت زیاد وسایل نقلیه و تصادفات فراوان نیاز شدید به نصب سرعت‌گیر مناسب دارد.
اخیانی از شاهرود

  یارانه بسیاری از افراد در بیجار قطع شده است
چرا یارانه بسیاری از ساکنان در شهرستان بیجار قطع شده است، شهرستان بیجار واقعا محروم است و کسی در وضعیتی نیست که یارانه به خانواده‌اش تعلق نگیرد.
سیدزمانی از بیجار

  10سال انتظار برای همسان‌سازی‌ حقوق کافی نیست؟
در مورد همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی که سال 88 در مجلس تصویب شد و شورای نگهبان تأیید کرد، مسئولان جواب دهند که آ‌یا 10سال انتظار کافی نیست؟
یحیوی از تهران

  سازمان شهرداری‌های کشور پولی به دهیاری‌ها نداده است
بیش از یک‌سال است که سازمان شهرداری‌های کشور پولی به دهیاری‌ها نداده است تا به ارائه خدمات به دهستان‌ها و روستاها بپردازند.
جمعی از دهیاران شهرستان کبودرآهنگ

  در اندیشه، دوچرخه اشتراکی بگذارند
شهرداری اندیشه چندمیلیارد تومان برای ساخت یک مسیر دوچرخه‌سواری در فاز5 خرج کرده است، اما دوچرخه‌ای نیست که مردم از آن استفاده کنند و توان خرید دوچرخه هم ندارند.
کامران از اندیشه

  دوباره بسته حمایتی بدهند
بهتر است مسئولان برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر در آستانه سال نو، مجددا بسته حمایتی به‌حساب سرپرستان خانوارهای کم‌درآمد واریز کنند، چون واقعا حقوق‌‌ها -اگر بدهند- کفاف امور روزمره را نمی‌دهد.
رضاپور از مشهد

 

این خبر را به اشتراک بگذارید