• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 9 اسفند 1397
کد مطلب : 49376
+
-

با مردم

  قانون سرقفلی بازنگری شود
قانون سرقفلی نیازمند بازنگری است و ادامه آن واقعا ظلم به کسی است که سرقفلی را خریده. شما تصور کنید 50سال است ملکی را خریده‌اید ولی هنوز نفر اول که نامش روی ملک است سود می‌برد، این عادلانه است؟
نیک‌نهاد از تبریز

دیوارنگاره خیابان ولیعصر خیلی زیباست
به‌رغم حرف و حدیث‌هایی که از دیوارنگاره خیابان ولیعصر می‌شود، ‌به‌نظر ما این دیوارنگاه بسیار زیباست. از طراحان آن بی‌اندازه سپاسگزاریم و بابت این همه هنرشان تشکر می‌کنیم.
سلطانیان از تهران

  سازمان تعزیرات در شهرستان‌ها پررنگ‌تر شود
سازمان تعزیرات به‌صورت نامحسوس از واحدهای صنفی شهرستان‌ها نیز بازرسی کند زیرا برخی از اصناف اجناس را با قیمت بیشتر از آنچه روی کالا درج شده  یا کالای تاریخ مصرف گذشته می‌فروشند.
محمودزاده از سمنان

  روستای زین‌آباد نانوایی و پست‌بانک ندارد
روستای زین‌آباد در بخش کبودرآهنگ استان همدان از خیلی امکانات اولیه مانند نانوایی محروم است. پست‌بانک‌، جاده آسفالته و امکانات دیگر روستا هم کم است.
کاظمی از اهالی

خیابان‌های گلبرگ را یکطرفه کنند
از راهنمایی‌ورانندگی تهران خواهشمندیم خیابان‌های گلبرگ1، 2، 3، 4در محدوده خیابان فخارمقدم و گلستان واقع در بلوار دادمان شهرک غرب را یکطرفه کنند.
ناصر ایمان‌زاده

  میوه‌های بی‌کیفیت تره‌بار ده‌ونک
مدتی است که میدان میوه‌و‌تره‌بار پیروزان واقع در منطقه ده‌ونک، میوه‌هایی بی‌کیفیت با قیمت بالا عرضه می‌کند. واقعا چه‌کسی پاسخگوست؟
رمضانی از تهران

 فراوانی سگ‌های ولگرد در آق‌قلا
مدتی است تعداد سگ‌های ولگرد در شهر آق‌قلا بسیار زیاد شده و رفت‌وآمد برای شهروندان به‌ویژه کودکان و زنان بسیار دشوار شده است. از مسئولان تقاضا داریم کاری برای جمع‌آوری این سگ‌ها انجام دهند.
جمعی از اهالی آق قلا 

  پاتوق معتادان در منطقه 12 را جمع کنید
خانه‌های مسکونی کوچه علی کریمی و محقق در خیابان مولوی تبدیل به انبار و پاتوق معتادان شده است. از مسئولان منطقه12 تقاضای رسیدگی داریم.
از ساکنان محله

  از هم‌اکنون به فکر بیماری‌های آینده باشیم
چندی قبل وزارت ‌بهداشت‌ در مورد کاهش‌ مصرف ‌شیر بر اثر گرانی هشدار داد که به‌نظر می‌رسد چندان جدی ‌گرفته نشده است. در حالی‌که ‌یارانه شیر قطع شده و آموزش‌و‌‌پرورش ‌هم ‌هنوز برنامه ‌شیر مدارس‌ را اجرا نکرده، باید ‌در آینده به‌خاطر ‌بیماری‌های ‌ناشی ‌از پوکی ‌استخوان، چند‌برابر هزینه کنیم.
دکتر کریمپور

  سود سپرده‌ها چرا تغییر نمی‌کند؟
چرا مسئولان اقتصادی کشور زمانی که کمی تورم کاهش یافت، بلافاصله سود سپرده‌ها را کاهش دادند اما اکنون که تورم بیش از ۵۰درصد افزایش یافته، تغییری در سود سپرده‌ها اعمال نکرده‌اند؟
دبیری از تهران

  نظارت دقیق باعث جلوگیری از احتکار و سودجویی است
براساس آنچه مسئولان اعلام می‌کنند در کشور ما کمبودی نیست، فقط بحث نظارت مطرح است که به‌خود مسئولان بازمی‌گردد و از آنها به‌خصوص سازمان تعزیرات توقع می‌رود بر توزیع کالاها نظارت کنند.
لاهرودی از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید