• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 2 بهمن 1396
کد مطلب : 4926
+
-

فوق‌العاده

 

جواد نصرتی | روزنامه‌نگار:

 

زندگی تمامم کرد

بخشی از متن نامه عارف به میرزا‌ابراهیم خان ناهید، مدیر روزنامه ناهید، در روزهای سخت بیماری در همدان:

 

...اغلب بستری افتاده، در تمام این پنج شش‌ماه سه مرتبه آن هم برای رفتن به حمام و رفع کثافت بیرون رفتم...یک مرتبه هنوز داخل حمام نشده دچار لرز و نوبه شده و با نهایت سختی و بدبختی خود را به پایه کرسی رساندم و چنان افتادم که توان برخاستن نبود. خدا تمام کند. زندگی تمامم کرد!...

 

مقایسه ترامپ و داعش توسط شهردار مسلمان لندن

خیلی‌ها دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را عملا یک نژادپرست می‌دانند اما کمتر پیش آمده است که کسی او را با داعش مقایسه کند. این کاری است که صادق خان، نخستین شهردار مسلمان لندن انجام داده است. صادق خان که یکی از سرسخت‌ترین مخالفان ترامپ در بریتانیا به شمار می‌رود، در گفت‌وگو با یک نشریه گفته است که ادبیاتی که ترامپ استفاده می‌کند، خیلی «شبیه به لفاظی‌هایی است که توسط داعش مورد استفاده قرار می‌گیرد.» صادق خان وقتی که موضوع ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا توسط ترامپ در کارزار انتخاباتی‌اش مطرح شد، این صحبت‌ها را «جاهلانه» خواند و وقتی هم این قانون ابلاغ شد، آن را «شرم‌آور و بی‌رحمانه» دانست.

 

694نفر به خاطر گردوغبار به مراکز درمانی  استان خوزستان  مراجعه کردند

قائم‌مقام معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت که به‌دنبال وقوع پدیده گردوغبار در خوزستان، از ظهر جمعه تا 8 صبح دیروز، 694نفر به‌علت عارضه تنفسی به مراکز درمانی زیرمجموعه این دانشگاه در استان مراجعه کردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید