پاسخ مسئولان
مشکلات شهرک ابریشم را با ذکر مشخصات خود مطرح کنید
در پاسخ به پیام مردمی مندرج در تاریخ 17دیماه 97تحت عنوان «مسکنهای مهر شهرک ابریشم چه شد؟» به استحضار میرساند با عنایت به پیگیریهای فراوان با دفتر آن روزنامه محترم و سرپرستی پیغامگیر روزنامه و تماس تلفنی با مسئول صفحه، اطلاعات کافی از شخص پیامدهنده حاصل نشد تا امکان تهیه پاسخ مناسب میسر گردد، بنابراین چنانچه مشکلی در این خصوص وجود دارد با ذکر نام و مشخصات خود نسبت به طرح آن اقدام کنید که مسئولان بتوانند پاسخگو باشند.
صدای داخل واگنهای مترو استاندارد است
روابط عمومی شرکت بهرهبرداری قطارهای شهری تهران و حومه در پاسخ به پیام مردمی مندرج در تاریخ 24بهمنماه 97 تحت عنوان «صدای داخل واگنهای مترو تقویت شود»، پاسخی ارسال کرده که به شرح زیر است: «ضمن تشکر از این مسافر محترم به اطلاع میرساند بلندی یا شدت صوت داخل واگنهای قطار براساس استاندارد تعیین شده، تنظیم شده است و مقدار مشخصی دارد که موجب میشود در شرایط مختلف از منظر میزان تراکم مسافر داخل واگن، بهینهترین حالت وجود داشته باشد. ضمن اینکه براساس تجربه سالهای گذشته، افزایش بیش از حد صدا در واگنهای مترو، منجر به اعتراضهای مسافران شده است. البته در برخی از مواقع ممکن است موضوع نقص فنی سیستم صوتی اعلان ایستگاه داخل قطار یا عدمپخش یا تضعیف پیام پخش شده از بلندگوها مطرح باشد که درصورت گزارش در اسرع وقت رفع میگردد.»