• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 7 اسفند 1397
کد مطلب : 49045
+
-

3جایزه اسکار برای آ.اس رم!

3جایزه اسکار برای آ.اس رم!

فیلم رم ساخته آلفونسو کوارون بامداد دیروز و در نودویکمین جشنواره آکادمی توانست 3جایزه اسکار را به‌خود اختصاص دهد. همین موضوع باعث شد تا باشگاه آ.اس رم در واکنش به این موفقیت، پیام تبریکی صادر کند! پیام آنها اما عجیب و قابل تامل بود و شاید به خلق‌وخوی مردمان این سرزمین مرتبط. به‌طور کلی، ایتالیایی‌ها آدم‌های احساساتی هستند و تقریبا با همه‌‌چیز در این کشور به‌صورت کاملا احساسی برخورد می‌شود؛ مردمانی به‌شدت فوتبال‌دوست که بسیاری‌شان، هر اتفاقی را که در دنیا رخ دهد، به‌نوعی با فوتبال پیوند می‌زنند. حالا هم هواداران پرشمار آ.اس رم که تیم‌شان این روزها، پرفراز و فرود نشان داده است، با درخشش فیلم رم، فرصت را غنیمت دانسته و اول هفته خوبی را شروع کردند. 
جالوروسی که هم‌اکنون در رده پنجم رقابت‌های سریA ایتالیا قرار دارد، با درخشش این روزهای میلان بسیار بعید است که بتواند در پایان فصل جاری سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به‌دست آورد. آنها فصل گذشته به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسیدند و در مسیرشان تا این مرحله، بارسلونا را شکست دادند.
 همین موفقیت بزرگ باعث شد تا هواداران رم، پیروزی 3بر صفر بر بارسلونا در المپیکو و حذف این تیم از CL در روز دهم آوریل2018که حدود 4ماه پیش از اکران فیلم مکزیکی «رم» بود را با 3جایزه اسکاری که این فیلم در سال2019به‌دست آورد، پیوند زده‌ و این تقارن را به یکدیگر تبریک بگویند! گویا آنها خداخدا می‌کردند که فیلم رم، تنها 3جایزه از 10جایزه‌ای را که نامزدش شده بود فتح کند تا این بساط را به‌راه بیندازند. جالوروسی که توانسته تا مرحله یک‌هشتم نهایی چمپیونزلیگ امسال هم خود را بالا بکشد، بازی رفت این مرحله را در خانه مقابل پورتو، 2 بر یک برده و می‌کوشد تا مسیرش را تا یک‌چهارم‌نهایی هموار کند. حساب توئیتر باشگاه آ.اس رم، تصاویر کوتاه و سیاه‌وسفیدشده‌ای را از بازی فصل گذشته مقابل بارسلونا در ورزشگاه المپیکو منتشر کرد و موفقیت فیلمساز مکزیکی را اینگونه به او و هواداران جالوروسی تبریک گفت!

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :