• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 6 اسفند 1397
کد مطلب : 48912
+
-

برانکو: اطمینان می‌دهم پرسپولیس بهتر خواهد شد


پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر 2 امتیاز حساس را در مسجدسلیمان از دست داد و چون بازی خوبی را به نمایش نگذاشت، مورد انتقاد قرار گرفت. برانکو در خصوص تساوی پرسپولیس به تسنیم گفت: «رقابت در لیگ برتر به مانند یک دو ماراتن است و زمان زیادی طول می‌کشد تا برنده مشخص شود. بازی در زمین بی‌کیفیت مسجدسلیمان واقعاً سخت بود و به نظر من سازمان لیگ نباید اجازه برگزاری مسابقات را در این زمین بدهد».
سرمربی پرسپولیس در خصوص انتقادات از تیمش گفت: «مسلما انتظارات از پرسپولیس خیلی بالا رفته است. همه فکر می‌کنند ما در هر بازی باید 2 ، 3 یا حتی 5 گل به حریفان‌‌مان بزنیم در حالی که این غیرممکن است. رقابت در لیگ بسیار نزدیک و فشرده شده است. تیم‌های خوبی مثل سپاهان، استقلال و تراکتورسازی همراه ما در یک رقابت سخت برای قهرمانی هستند و برای هیچ تیمی حریف آسان در لیگ وجود ندارد».
برانکو در خصوص اینکه آیا  فرصت کافی برای رفع نواقص تیمش دارد یا نه گفت: «‌ما همیشه به دنبال این هستیم که بهتر شویم و بازی‌های زیبایی را به نمایش بگذاریم. برنامه سختی پیش روی ما قرار دارد و برای بازی آینده هم شجاع و کمال را در اختیار نخواهیم داشت. البته من این اطمینان را به هواداران می‌دهم که شرایط تیم در آینده بسیار بهتر خواهد شد و نمایش خوبی در بازی‌‌های‌مان خواهیم  داشت».
  تکذیب شایعه تهدید بودیمیر
برانکو روز گذشته در پرسشی درباره ماریو بودیمیر گفت که سبک بازی او به درد زمین ناهموار مسجد سلیمان نمی‌خورد. مهاجم جدید سرخ‌ها که در نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس پیوسته طی 5 دیداری که به تناوب به میدان رفته، نتوانسته در نقش گلزن ظاهر شود. در عین حال دیروز شایعاتی مبنی بر ناراحتی این بازیکن به دلیل عدم تعهد باشگاه در پرداخت مطالبات و تهدید از سوی او برای جدایی و فسخ قرارداد منتشر شد. ایرج عرب، سرپرست سرخ‌پوشان با رد این موضوع گفت: « چنین چیزی صحت ندارد و این شایعه را هم باید تکذیب کنم. بودیمیر در کنار دیگر بازیکنان حضور دارد و تمرینات خود را دنبال می‌کند و با صلاحدید کادرفنی هم به بازی خواهد پرداخت و موضوع جدایی او شایعه‌ است».
 

این خبر را به اشتراک بگذارید