• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
چهار شنبه 1 اسفند 1397
کد مطلب : 48538
+
-

صدای استان‌ها

  طرح شهری نیمه‌کاره
برخی از خانه‌های خیابان آقا نورالله نجفی در شهر اصفهان برای طرح‌های شهری نیمه‌کاره تخریب شده‌اند. حالا این خانه‌های تخریب شده نیمه‌کاره و برخی خانه‌های خراب‌‌نشده تردد مردم را در این خیابان سخت کرده است. چرا شهرداری هر چه زودتر تکلیف این خانه‌ها را روشن نمی‌کند. 
یک شهروند از اصفهان 

  افزایش قیمت خانه و زمین
قیمت زمین و مسکن در همه شهرها به شکلی عجیب افزایش یافته است. این در حالی است که خرید و فروشی هم در شهر انجام نمی‌شود. با این قیمت‌ها ما جوان‌ها باید آرزوی خانه‌دار شدن را به گور ببریم. مسئولان بر بازار مسکن نظارت کنند. 
سعیدی از کرمان 

  پسماندهای شهر شازند 
چند سال است شهر شازند با مشکل جمع‌آوری و دفع پسماند روبه‌روست. از مسئولان درخواست می‌کنم هر چه زودتر برای رفع این مشکل چاره‌ای بیندیشند. تا چه زمانی قرار است وضع نامطلوب شهر را تحمل کنیم؟
مرادی از مرکزی 

  ترافیک خیابان ارتش
خیابان ارتش کرمانشاه یکی از مناطق شهر است که در اغلب روزهای سال ترافیک سنگینی دارد. این خیابان یکی از خیابان‌های پرتردد شهر هم محسوب می‌شود که نقش مهمی در سفرهای شهری مردم دارد. شهرداری معضل ترافیک این خیابان را حل کند. 
یک شهروند از کرمانشاه
 
  درخواست ساماندهی بازارچه مرزی 
بازارچه مرزی کوهک در منطقه سراوان استان سیستان و بلوچستان نیاز به رسیدگی و ساماندهی دارد. این بازارچه می‌تواند نقش مهمی در رونق اقتصادی منطقه و اشتغال‌زایی برای مردم ایفا کند. مسئولان به این بازارچه رسیدگی کنند. 
حاتمی از سیستان ‌و بلوچستان 

  بلوار بدون اتوبوس 
بلوار هاشمی رفسنجانی که بزرگراه آزادی را به بلوار وکیل‌آباد مشهد می‌رساند، اتوبوس ندارد. از مسئولان شهرداری درخواست راه‌اندازی یک خط اتوبوس در این مسیر را داریم تا شهروندان راحت‌تر بتوانند از این مسیر تردد کنند. 
صابری از خراسان ‌رضوی 

  آسفالت جاده بوشهر نیاز به ترمیم دارد
جاده بوشهر بعد از منطقه کُنارتخته آسفالت مناسب ندارد. اداره راه ‌و شهرسازی فکری برای بهسازی و ترمیم آسفالت این بخش بکند. 
ضیایی از بوشهر 

  ایستگاه دوچرخه در شیراز
مدتی است در شهر شیراز مسیر ویژه دوچرخه‌سواری ایجاد شده است. با تشکر از شهرداری شیراز، از مسئولان می‌خواهم دوچرخه‌های مورد نیاز برای این خطوط را هم خریداری کنند تا شهروندان بتوانند از این امکان استفاده کنند. 
یک شهروند از فارس

  کوچه تاریک در قم 
کوچه یکم ۱۰ متری سیدالشهدا و کوچه هشتم در بلوار ۱۵ خرداد، خیابان حاجی قربانی، روشنایی ندارند و شب‌ها بسیار تاریکند. در واقع تیرهای برق این منطقه چند ثانیه روشن هستند و دوباره خاموش می‌شوند. این مسئله تردد مردم را در ساعت‌های شب با مشکل روبه‌رو کرده است. 
کرامت از قم

  ترافیک در میدان انقلاب 
میدان انقلاب و بلوار امام خمینی (ره) در یاسوج ترافیک سنگینی دارند. پلیس راهنمایی و رانندگی فکری برای رفع مشکل ترافیک این منطقه بکند. 
سعیدی از کهگیلویه و بویراحمد

این خبر را به اشتراک بگذارید