• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 1 اسفند 1397
کد مطلب : 48412
+
-

ترابی: طبیعی است با تیم هماهنگ نباشم

ترابی: طبیعی است با تیم هماهنگ نباشم

حمیدرضا علی‌پور

پرسپولیس روز دوشنبه در مرحله یک‌چهارم جام حذفی به مصاف پدیده رفت و در نهایت بعد از 120دقیقه تلاش دو تیم، در ضربات پنالتی توانست حریف قدرتمند خود را شکست دهد تا برانکو برای نخستین‌بار از زمان هدایت سرخپوشان تیم خود را به نیمه‌نهایی ببرد. شماره 9 سرخپوشان در این بازی 2 نیمه متفاوت داشت و در نیمه اول با توجه به حضور در پست مهاجم عملکرد خوبی نداشت اما در نیمه دوم با حضور در نقش هافبک توانست نمایش خوبی از خود نشان دهد. ترابی درخصوص شرایط خود و صعود سرخپوشان با همشهری به گفت‌وگو پرداخت:
 
 توانستید با شکست پدیده به نیمه‌نهایی برسید.

خدا را شکر می‌کنیم که در این بازی پیروز شدیم. این دیدار بسیار مهم بود و باید در آن پیروز می‌شدیم تا بتوانیم به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم. ما می‌دانستیم پدیده تیم مهم و قدرتمندی است و قبل از بازی درباره سخت بودن پیروزی در این بازی کاملا می‌دانستیم، ولی خدا را شکر که توانستیم با عملکرد خوب بازیکنان برد در این بازی را از آن خودمان کنیم و به مرحله بعدی بازی‌ها صعود کنیم.

   در طول بازی نتوانستید موقعیت زیادی ایجاد کنید.
به هر حال پدیده تیم ضعیفی نیست. این تیم در لیگ هم نتایج خوبی گرفته است و خدا را شکر که توانستیم این تیم را شکست دهیم و به مرحله بعدی صعود کنیم.

   به‌نظر می‌رسد که هنوز با تیم هماهنگ نشده‌ای.
به‌نظر من این اتفاق خیلی طبیعی است که با تیم هماهنگ نباشم. ما چند بازیکن هستیم که تازه به تیم اضافه شد‌ه‌ایم و در ترکیب قرار گرفته‌ایم و هرچه بیشتر بازی کنیم می‌توانیم بیشتر هماهنگ شویم و در ادامه فصل می‌توانیم بیشتر کمک کنیم.

   در این بازی توانستی پاس گل اولت را هم در پرسپولیس بدهی.
از این اتفاق خیلی خوشحال هستم و توانستم روی ضربه کرنر پایه‌گذار گل تیم باشم ولی می‌دانم که هواداران انتظار بیشتری از من دارند و من تلاش خودم را بیشتر می‌کنم که بتوانم خیلی بهتر باشم.
 
 ضربات پنالتی کمی برای پرسپولیس نگران‌کننده شد.
در طول بازی همه بازیکنان خیلی دویده بودند و به همین دلیل ساق‌های بازیکنان کاملا خسته بود و این اتفاق در همه مسابقات رخ می‌دهد و اتفاق می‌افتد. از طرفی پنالتی را همه می‌دانند که 50-50 است اما مهم پیروزی بود که به آن رسیدیم.

   البته تو در همین مرحله یک‌چهارم با سایپا ضربه پنالتی خودت را خراب کرده بودی.
بله، من پنالتی خودم را خراب کرده بودم اما خوشحالم که با سایپا و پرسپولیس به نیمه‌نهایی صعود کردم و اتفاقا شنیده‌ام که تنها بازیکنی هستم که این رکورد را از خودم به جا گذاشته‌ام.

   شرایط تیم را چطور می‌بینی؟
تلاش من و تمام تیم این است که در طول بازی بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم نه اینکه بخواهیم خودمان را مثل بعضی‌ها عزیز تیم‌های دیگر کنیم. ما اینطور کار نمی‌کنیم و تلاش می‌کنیم در زمین نتیجه بگیریم.

   منظورت به شخص خاصی است؟
این اتفاق‌هایی است که می‌افتد و همین امروز هم دیدید که هواداران ما اصلا کاری به کسی نداشتند ولی یک بازیکن آمد و آن کارها را کرد اما ما حرفمان را در زمین می‌زنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید