• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 30 بهمن 1397
کد مطلب : 48270
+
-

نکته روز

مجلس به نام مردم از صداوسیما تقدیر کرد

221 نماینده مجلس بیانیه‌ای را امضا کرده‌اند که در آن از حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن امسال تشکر شده است. در این بیانیه از مدیران صداوسیما هم تشکر شده که در نمایش حضور مردم در صحنه‌های انقلاب به‌ویژه راهپیمایی 22بهمن نقش مؤثری ایفا کرده‌اند. احتمالا این بخش از بیانیه، واکنشی باشد به مطلبی که اخیرا روزنامه جمهوری اسلامی در انتقاد از رویکرد صداوسیما منتشر کرده و نوشته بود: یکی از شبکه‌های تلویزیونی هم در برنامه‌های مختلف تلاش می‌کند مردم را به شورش‌های خیابانی علیه دولت تشویق کند. در این شبکه یک جوان افراطی به بهانه مصاحبه با بعضی افراد، سؤال‌های تحریک‌آمیزی علیه دولت مطرح می‌کند که موجب اعتراض بینندگان شده است.

لاریجانی و رفتار انتخاباتی
کاظم جلالی، رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفته است: هیچ رفتار انتخاباتی از آقای لاریجانی ندیده است. به گزارش ایسنا، او گفته است: آخرین‌بار صحبتم با ایشان به چند‌ماه گذشته برمی‌گردد که تأکیدشان بر این بود که موضوعات مهم‌تری در کشور وجود دارد و باید به این مسائل پرداخت. وی ادامه داد: شاید این حرف‌ها را برخی از سیاسیون نپذیرند و باور نکنند، حتی بگویند ما دروغ می‌گوییم و اشتباه می‌کنیم و داریم کار خودمان را انجام می‌دهیم. ممکن است هر کسی برداشتی داشته باشد و تلقی‌های مختلفی را از سخنان و فعالیت‌های افراد انجام دهند.

همه باید استیضاح شویم
مسعود پزشکیان، نماینده تبریز و نایب‌رئیس اول مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، درباره طرح استیضاح روحانی در مجلس از سوی جمع معدودی از نمایندگان گفت: اگر بنا باشد استیضاح کنیم باید همه ما استیضاح شویم. در این مملکت همه ما به نسبت‌هایی در مشکلات سهیم و مقصر بوده‌ایم و هر کسی که بیشتر در تشدید اختلافات اقدام کرده، سهم بیشتری در این مشکلات دارد. او ادامه داد: معمولا زمانی که آدم کاری می‌کند، لباس زیبایی بر تن حرفش می‌کند و سپس از آن دفاع می‌کند. هیچ خلافکاری، خلاف را براساس اینکه اشتباه است انجام نمی‌دهد؛ بلکه ابتدا یک توجیه منطقی برای آن درست می‌کند و سپس خلاف را انجام می‌دهد و ما هم به همین شکل هستیم. نباید کاری کنیم که در این وضعیت اوضاع و اختلافاتمان بیشتر از این شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید