• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 1 بهمن 1396
کد مطلب : 4825
+
-

با مردم

با مردم
با مردم

 

 

توصیه به شهروندان

 

باسلام. پس از سرقت تلفن همراه فرزندم، با توجه به اینکه فرایند سوزاندن و دریافت سیم کارت جدید 2روز طول کشید، متأسفانه فردی که گوشی را سرقت کرده بود در این مدت وارد تلگرام گوشی شده و به عکس‌ها و اطلاعات داخل آن دسترسی پیدا کرده بود؛ به‌گونه‌ای که حتی با سوزاندن سیم‌کارت هم تلگرام روی گوشی به‌کار خود ادامه می‌دهد. خواستم از این طریق به شهروندان توصیه کنم در استفاده از پیام رسان‌ها به این نکات توجه کنند.

یک شهروند از تهران

 

 

 

رفع فیلترینگ رسانه‌ها

 

با عنایت به شعار انتخاباتی ریاست محترم جمهور مبنی بر حذف فیلترینگ از رسانه‌های اجتماعی و استفاده آزادانه و قانونی مردم از این رسانه‌ها، از آقای جهرمی، وزیر ارتباطات درخواست می‌کنیم برای رفع فیلترینگ رسانه‌های اجتماعی توییتر و فیسبوک نیز اقدامی بکنند.

مینایی از تهران

 

 

 

هزینه تدریس معلم جایگزین

 

سلام. با توجه به اعلام آموزش و پرورش به مدارس، معلمانی که بیش از 20سال سابقه خدمت داشته باشند می‌توانند یک روز در هفته را به استراحت بروند. متأسفانه مدارس به همین بهانه هزینه تدریس معلم جایگزین را از خانواده‌ها دریافت می‌کنند. امیدواریم مسئولان ذیربط در آموزش و پرورش پاسخگوی اینگونه اقداماتی که اجحاف در حق اولیای دانش‌آموزان است، باشند.

گلایه تعدادی از اولیا

 

 

 

حق بیمه پزشکان

 

با سلام. از طرف پزشکان عمومی تقاضا داریم به وزیر بهداشت بگویید، چرا حق بیمه پزشکان عمومی را از ابتدای سال 96تاکنون پرداخت نمی‌کنند؟

گلایه یک پزشک عمومی

 

 

 

علل بروز حادثه نفتکش

 

سلام. چند شب قبل برنامه 360درجه تلویزیون که از شبکه مستند پخش شد، موضوع حادثه نفتکش سانچی را با حضور کارشناسان مورد بررسی قرار داد که برای هر بیننده‌ای ابهام جدیدی را ایجاد می‌کرد. لطفا در راستای شفاف‌سازی‌، مسئولان ذیربط توضیح کاملی درخصوص علل بروز حادثه نفتکش و اقدامات صورت گرفته به مردم ارائه دهند؟

6240...0613

این خبر را به اشتراک بگذارید