• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 30 بهمن 1397
کد مطلب : 48248
+
-

سیف‌اللهی: می‌خواهیم باز هم استقلال را ببریم

به‌عنوان یک پرسپولیسی انگیزه زیادی دارم

روح‌الله سیف‌اللهی، هافبک تیم پارس‌جنوبی بعد از یک‌ماه دوری از میادین به‌دلیل مصدومیت در دیدار تیمش مقابل نساجی 20دقیقه به میدان رفت. او حالا آماده می‌شود تا برای دیدار مقابل استقلال تهران هم به میدان برود. سیف‌اللهی در همین ارتباط به روزنامه همشهری گفت: «خدا را شکر بعد از یک‌ماه دوری از میادین مقابل نساجی بازی کردم. واقعا دوران بدی بود. بدترین چیز برای یک فوتبالیست مصدومیت و دوری از میادین است. با این حال با زحمات کادر پزشکی توانستم به میادین برگردم.»
وی درباره بازی با نساجی گفت:«مقابل نساجی برد خیلی خوبی در خانه کسب کردیم که باعث شد در جمع تیم‌های صدرجدولی بمانیم. در کل به این 3 امتیاز نیاز داشتیم که با همدلی توانستیم آن را کسب کنیم.»
این بازیکن تیم پارس‌جنوبی با اشاره به مشکلات مالی این باشگاه اظهار داشت: «مشکلات که زیاد است. قرار شده تا بعد از بازی با استقلال حرفی نزنیم تا ببینیم چه می‌شود. ما از اول فصل تا الان مشکلات زیادی داریم. از لحاظ فنی عالی هستیم اما از نظر مالی صفر بودیم؛ البته من می‌دانم تقریبا اکثر باشگاه‌های لیگ برتر مشکلات مالی دارند اما در باشگاه ما پول هست ولی به‌دلیل یکسری قانون‌ها آن را هزینه نمی‌کنند.» سیف‌اللهی درخصوص بازی پارس‌جنوبی مقابل استقلال تهران گفت: «بازی سختی داریم. استقلال تیم بزرگی است و ما در آزادی و مقابل تماشاگرانش هم بازی خواهیم داشت؛ استقلالی که هفته قبل به تراکتورسازی‌ باخته و می‌آید که مقابل ما 3 امتیاز را بگیرد. ولی ما هم با ارائه یک فوتبال تاکتیکی می‌خواهیم دست پر از زمین خارج شویم. ما این توانایی را داریم که استقلال را شکست دهیم؛ همانطور که در بازی رفت این تیم را شکست دادیم.»
وی ادامه داد: «به اینکه استقلال می‌خواهد از ما انتقام بگیرد توجهی نداریم. ما می‌خواهیم بازی را ببریم. من از پرسپولیس در فوتبال ایران شناخته شدم و مطمئن باشید به‌عنوان بازیکن سابق پرسپولیس باانگیزه تمام مقابل استقلال بازی خواهم کرد؛ البته موفقیت تیمی هم برایم بسیار حائز اهمیت است. می‌خواهیم رتبه‌ای کسب کنیم که از رتبه فصل قبل‌مان بهتر باشد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید