• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 23 بهمن 1397
کد مطلب : 47540
+
-

قتل مادر و دختر با انگیزه سرقت


تحقیقات درخصوص قتل مادر و دختری در خانه‌شان به دستگیری 2 قاتل منجر شده و اعترافات آنها نشان می‌دهد با انگیزه سرقت دست به این جنایت زده‌اند.

شامگاه 18بهمن‌ماه امسال مأموران انتظامی شهرستان املش در استان گیلان در جریان جنایتی هولناک در روستای کهنه گوراب قرار گرفتند. با حضور مأموران در محل حادثه معلوم شد که زنی 70ساله همراه با دختر 31ساله‌اش با ضربات چاقو به قتل رسیده‌اند. شواهد نشان می‌داد در جریان این جنایت، مقداری جواهرات و حدود یک میلیون تومان پول نقد نیز سرقت شده است اما هنوز معلوم نبود در پشت پرده این جنایت چه کسانی حضور دارند. تجسس‌های جنایی ادامه داشت تا اینکه سرانجام مأموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد 2 جوان 24 و 33 ساله عاملان این جنایت هستند. به این ترتیب متهمان بازداشت شدند. آنها در بازجویی‌های مقدماتی به قتل مادر و دختر املشی اعتراف کردند و گفتند این جنایت را با انگیزه سرقت مرتکب شده‌اند.

سرهنگ قاسم جانعلی‌پور، فرمانده انتظامی املش در این‌باره به باشگاه خبرنگاران گفت: متهمان که سابقه‌دار هستند اعتراف کردند که پس از تاریک شدن هوا درحالی‌که نقاب به چهره زده بودند وارد خانه مادر و دختر که در خواب بودند، شدند. اما با ورود آنها زن سالخورده بیدار شده و نقاب یکی از سارقان را از چهره‌اش برداشته و او را شناسایی کرده است. سارق جوان هم از ترس دستگیری به ضرب چاقو زن سالخورده را به قتل رسانده بود. آنها در ادامه دختر 31ساله را نیز که از خواب بیدار شده بود به قتل رساندند و با سرقت پول و جواهرات از آنجا گریختند. به گفته سرهنگ جانعلی‌پور، هم‌اکنون متهمان در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید