• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
سه شنبه 23 بهمن 1397
کد مطلب : 47539
+
-

پلیس در تعقیب عاملان جنایت قیامدشت

پلیس در تعقیب عاملان جنایت قیامدشت


کارآگاهان پلیس آگاهی در تعقیب چند پسر جوان هستند که در جریان نزاعی دسته‌جمعی در قیامدشت جوان دیگری را با ضربات چاقو به قتل رسانده‌اند.

به گزارش همشهری، ساعت23:30 دومین روز تیرماه امسال به مأموران کلانتری174 قیامدشت خبر رسید که در جریان درگیری بین چند جوان در ورودی شهرک صنعتی قیامدشت، یکی از آنها مجروح و به بیمارستان منتقل شده است. تحقیقات در این‌باره ادامه داشت که یک روز بعد جوان مجروح که 18سال داشت جانش را از دست داد و به دستور قاضی شعبه101 دادگاه عمومی و انقلاب خاوران تحقیقات در این‌باره آغاز شد.

شواهد اولیه حاکی از آن بود که مقتول و 3نفر از دوستانش شب حادثه قصد داشتند با سرنشینان یک پیکان درگیر شوند که ناگهان سرنشینان یک خودروی پراید با آنها درگیر شده‌اند و این جنایت رخ داده است.

هرچند، چند روز بعد مأموران توانستند مالک خودروی پیکان را شناسایی کنند اما او مدعی شد که در درگیری دخالتی نداشته و 2پسر نوجوان خودروی او را دربست کرایه کرده بودند. او گفت: مقابل شهربازی قیامدشت 2نوجوان 16-15ساله خودروی من را دربستی کرایه کردند.

آنها در بین راه با تلفن صحبت می‌کردند و با چند نفر قرار گذاشتند اما درحالی‌که به ورودی شهرک صنعتی قیامدشت نزدیک می‌شدیم سرنشینان 2موتورسیکلت راه ما را سد کردند و همان موقع یک پراید هم سر رسید که آنها با 4موتورسوار درگیر شدند و بعد از چنددقیقه 2نوجوانی که مسافر من بودند همراه سرنشنیان پراید آنجا را ترک کردند و جوانی که مجروح شده بود نیز به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، در این‌باره گفت: با بررسی تصاویر به‌دست‌آمده از دوربین‌های مداربسته، تصاویر افراد حاضر در محل درگیری به‌دست آمد و رئیس شعبه101 دادگاه عمومی و انقلاب خاوران مجوز انتشار تصویر بدون پوشش این افراد را صادر کرد. به همین دلیل از شهروندانی که اطلاعاتی درباره این افراد دارند درخواست می‌شود اطلاعات خود را از طریق تماس با شماره تلفن51055428 در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :