• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 23 بهمن 1397
کد مطلب : 47455
+
-

ستاره‌ای نابود می‌شود

خانواده وین رونی با سبک زندگی او به‌زودی فرو می‌پاشد

ستاره‌ای نابود می‌شود

وین رونی ممکن است مثل برخی اسلاف خود نظیر گاسکوین زندگی‌اش را نابود کند. او برای چندمین‌بار به‌خاطر شبگردی در کلوپ‌های شبانه و می‌گساری دستگیر شده و این‌بار همسرش، کالین تهدید کرده که بچه‌ها را می‌زند زیر بغلش و آنها را به انگلیس می‌برد. کالین چند سال قبل هنگامی که راز خیانت شوهرش فاش شد، سکوت کرد و ترجیح داد در کنار او به فرزندآوری ادامه دهد و تا مرز 4‌فرزند پیش برود. شاید اگر سایه الکس فرگوسن برای مدتی طولانی بالای سر رونی نبود، این بازیکن خیلی زودتر به تباهی کشیده می‌شد؛ همان مسیری که الان در آن گام برمی‌دارد. کالین از این ناراحت است که رونی اگر می‌خواهد خلاف کند، چرا اینقدر دست‌وپا‌چلفتی است که نمی‌تواند خودش را از انظار پنهان نگه دارد و مرتب لو می‌رود و آبروی خانواده را می‌برد. آخرین‌بار همین چند شب پیش بود که او تا ساعت 2:30بامداد به ولگردی در خیابان‌ها و می‌گساری در کلوپ‌های شبانه در فلوریدا با همراهی یک خدمتکار زن به نام ویکی روسیک که رانندگی‌اش را هم می‌کرد، مشغول بود و آنقدر زیاده‌روی کرد تا پلیس برای چندمین‌بار دستگیرش کرد. او حتی بعضی وقت‌ها با همان سوئیشرتی که همه آن را می‌شناسند، به این‌جور محیط‌ها می‌رود و از حالت عادی که خارج می‌شود به درخواست عکس یادگاری هواداران هم پاسخ مثبت می‌دهد و همان عکس‌ها بعدا برایش دردسر درست می‌کنند. دلیل حضور او در فلوریدا هم حضور در اردوی 12روزه پیش‌فصل بود و دوری از خانواده‌اش در واشنگتن، او را وسوسه کرد باز هم خلاف کند. موبایلش هم خاموش بود و همین کالین را به شک انداخته بود. همان شب ساعت 4:20 به خانه‌اش رسید پاتیل پاتیل.
  یک‌ماه قبل در بازگشت از عربستان که برای تماشای فرمول یک به آنجا رفته بود، در فرودگاه متروپالتن در واشنگتن به‌دلیل مصرف همزمان الکل و داروی خواب‌آور بازداشت شد. دلیل بازداشت او مستی نبود، رونی زنگ خطر یکی از دروازه‌ها را به صدا در آورد و شروع کرد به عربده‌کشی و فحاشی.
  2‌ماه قبل به‌دلیل مشابه بازداشت و 25دلار جریمه و هزینه دادرسی 91دلاری هم از او گرفته شد. در زمان بازداشت انگلیسی دست‌وپا شکسته حرف می‌زد تا پلیس را فریب دهد!
  یک‌سال‌ونیم قبل زمانی که در اورتون بود، به‌خاطر رانندگی در حالت مستی، اتومبیل و گواهینامه‌اش توقیف و خودش 2سال از رانندگی محروم شد. جریمه 170پوندی هم برایش درنظر گرفته شد اما باشگاه اورتون 2هفته حقوقش را توقیف کرد؛ حدود 300هزار پوند.
  اخیرا در بازی دوستانه با آمریکا برای آخرین‌بار با پیراهن تیم ملی انگلیس به میدان رفت و حسابی از او تجلیل شد. سولشر هم از رونی مشورت می‌گیرد اما رونی به منچستریونایتد توصیه کرده پوچتینو را بیاورند. او سالی 20میلیون دلار در دی‌سی‌یونایتد دستمزد می‌گیرد اما با وجود 4فرزند واضح است که زندگی خوشحالی ندارد.
  در سال2006خاطراتش را به‌صورت پاورقی به دیلی‌میل می‌فروخت که یکی از آنها او را به دردسر انداخت و دیوید مویز که مدتی طولانی در اورتون و کوتاه‌مدت در من‌یونایتد سرمربی‌اش بود، از این بازیکن ایرلندی‌تبار انگلیسی شکایت کرد که به او درباره رفتنش از اورتون تهمت زده است. شکایت مویز 500هزار پوند برای رونی آب خورد و او را مجبور به عذرخواهی و اعتراف به ادعای نادرست کرد.
  در سال2002 با اینکه با یک شرکت قرارداد داشت، توسط پل استرتفورد فریب خورد و ایجنت خود را عوض کرد. دادخواست خسارت 4.3میلیون پوندی شرکت قبلی او را مدتی به دادگاه کشانده بود.
  ششمین ورزشکار پرفالوئر در توییتر و نهمین فرد در انگلیس از نظر تعداد فالوئرهاست. فالوئرهای او باید چند وقت دیگر منتظر دیدن عکس‌های رونی در هیبت یک معتاد بی‌خانمان باشند چون کالین این‌بار تحمل نمی‌کند و بچه‌ها و ثروت شوهرش را با خودش می‌برد.

این خبر را به اشتراک بگذارید