• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 17 بهمن 1397
کد مطلب : 47275
+
-

کافه مجلس

2 نوع گارد مقابل اصلاح قانون اساسی
نایب‌رئیس مجلس با تأکید بر ضرورت اصلاح قانون اساسی گفت: «رابطه‌ای که امروز میان مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس وجود دارد باید کاملا روشن شود. اگر نیازمند مجلسی مانند مجلس سنا هستیم این تغییر باید در قانون اساسی داده شود.» علی مطهری به‌وجود 2 نوع گارد در مقابل اصلاح قانون اساسی اشاره کرد و به اعتمادآنلاین گفت: برخی افراد در مقابل اصلاح قانون اساسی گارد دارند چون عنوان می‌کنند که قانون فعلی کامل و خوب است و عده‌ای دیگر نگران هستند که اگر قانون اساسی تغییر کند بدتر شود. همانطور که معتقدند در بازنگری قانون اساسی در سال ۶۸ یک مقدار بدتر شد. این نگرانی وجود دارد اما می‌توان حساب شده وارد شد و اصلاحات خوبی را انجام داد.

مردم شاه را بیرون نکردند که برخی شاهانه زندگی کنند!
نماینده مردم فلاورجان در مجلس در نطق میان دستور خودخطاب به مسئولان دولتی گفت: انگار حضرات آنقدر فراغ بال دارند که بی‌اعتنا به مصایب این روزهای ملت به کاخ نشینی و خوشگذرانی می‌پردازند. به گزارش خانه ملت، سیدناصر موسوی لارگانی افزود: برخی بی‌اعتنا به مصایب این روزهای ملت به کاخ نشینی و خوشگذرانی می‌پردازند؛ مردم شاه را از کشور بیرون نکردند که برخی از مسئولان در نظام جمهوری اسلامی برای خود زندگی شاهانه در لواسان و شمال شهر تهران تشکیل دهند و فرزندانشان را به سوئیس و کانادا بفرستند.

اروپا، آمریکا را مسئول بحران‌های منطقه می‌داند
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به انتشار اسنادی از وزارتخانه‌های دفاع و خارجه انگلیس مربوط به بازگویی گوشه‌ای از مذاکرات محرمانه دولت‌های وقت بریتانیا و آمریکا درباره جنگ ایران و عراق از سوی بی‌بی سی گفت: این تنها بخش کوچکی از اسناد حمایت کشورهای غربی از صدام است. حشمت‌الله فلاحت پیشه در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه «این اسناد بخش کوچکی از واقعیات جنگ است» افزود: این اسناد نشان می‌دهد که کشورهای اروپایی، آمریکا را متهم اصلی کش‌دار کردن بحران‌های منطقه‌ای می‌دانند و کماکان این اختلافات وجود دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید