• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
پنج شنبه 11 بهمن 1397
کد مطلب : 46643
+
-

با مردم

   به داد مردم در پایانه شهید افشار برسید
پایانه شهید افشار زیر پل پارک‌وی هر روز محل مناقشه و درگیری مردمی است که خسته و کوفته از سر کار به خانه بازمی‌گردند. کافیست مثل پایانه آزادی در این ایستگاه پرتردد به‌خصوص خط پایانه افشار به ترمینال جنوب، با نصب میله‌های فلزی فضا را به‌گونه‌ای مهندسی کنند که کسی خارج از صف نتواند سوار اتوبوس شود.
مریم هوشور از بریانک

   وضع نابسامان سرویس‌های بهداشتی
از مسئولان تقاضا می‌کنیم فکری برای رسیدگی به وضع سرویس‌های بهداشتی سطح شهر بکنند. به‌عنوان نمونه سرویس‌های بهداشتی واقع در میدان توحید وضع افتضاحی دارند. در بخش مردانه همه درها از جا درآمده و فضا به‌شدت کثیف است. درب سمت زنانه هم اغلب بسته است و اگر خانمی تقاضا کند باز می‌شود که خانم‌ها می‌گویند وضع آن قسمت هم بسیار بد است.
پورمحرابی از تهران

   مسکن مهر همدان چه شد؟
در سال87 برای مسکن مهر در همدان مبلغ یک میلیون تومان به‌حساب اداره تعاون همدان واریز کردم اما اکنون بعد از گذشت 10سال خانه‌دار که نشده‌ایم هیچ پول پرداخت شده را نیز پس نمی‌دهند.
شریفی از همدان

 تکنسین‌های اورژانس خدا نیستند!
برخی مردم از تکنسین‌های اورژانس توقع معجزه دارند؛ درحالی‌که ما خدا نیستیم و هرکاری که از دستمان برآید انجام می‌دهیم. متأسفانه برخی همراهان بیماران با ما درگیر و حتی دست به یقه می‌شوند. برخی روزها تا 20مأموریت به ما محول می‌شود؛ درحالی‌که استاندارد مأموریت ما 5عملیات در روز است. آیا این نوع برخورد برخی همراهان بیماران با ما انصاف است؟
محمد صائبی، تکنسین اورژانس 

   مسئولان برای سرمایه‌های جوانان چه پاسخی دارند؟
مسئولان برای جوانانی که سال‌ها پس‌انداز کرده بودند تا خانه بخرند ولی الان که قیمت چند برابر شده و همه تلاششان به هدر رفته، چه جوابی دارند؟
محمد افتخاری از تهران

   چرا بیمه‌شدگان اختیاری از سبد حمایتی محرومند؟
به گفته دولت، سبد کالا به همه بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی تعلق می‌گیرد، اما گروهی مثل ما که بیکاریم و بیمه اختیاری را به ناچار شخصا از جیبمان پرداخت می‌کنیم، مشمول سبد حمایتی نمی‌شویم. این انصاف است؟
زارع ازکرج

 چرا ارسال پارازیت‌ها  افزایش یافته است؟
مدتی بود ارسال پارازیت متوقف و یا کم شده بود، اما مجدداً مدتی است با قوت بیشتر ادامه دارد و از نوسانات اینترنتی و قطع و وصل مکرر آنتن‌های تلفن همراه مشخص است. آیا سلامتی مردم اهمیت ندارد؟ آیا نمی‌دانند هزینه بیماری‌های ناشی از این امواج ناسالم چقدر بر اقتصاد نامتعادل ما اثر نامطلوب می‌گذارد؟ 
طباطبایی از تهران

   چرا روغن زیتون خارجی در بازار هست؟
در رشت سوپرمارکت‌ها روغن زیتون خارجی دارند! این انصاف است که وقتی خود استان گیلان روغن زیتون باکیفیت رودبار را دارد، سوپرمارکت‌هایش روغن زیتون خارجی داشته باشند؟
احمدی از رشت

این خبر را به اشتراک بگذارید