• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 10 بهمن 1397
کد مطلب : 46541
+
-

افزایش ضریب نفوذ بازار سرمایه با ایجاد سوپرمارکت مالی

افزایش ضریب نفوذ بازار سرمایه با ایجاد سوپرمارکت مالی

مدیرعامل بورس تهران گفت: ایجاد سوپرمارکت مالی در بانک صادرات ایران اقدامی مشترک بین بانک و بازار سرمایه است که به بزرگ شدن اندازه بازار کمک می‌کند.
به‌گزارش روابط عمومی بورس‌تهران، علی‌صحرائی در مراسم افتتاح رسمی سامانه پیشخوان کارگزاری بانک صادرات گفت: سوپر مارکت مالی ارتباط بین بازار پول و بازار سرمایه را تقویت می‌کند. او تأکید کرد: این‌گونه اقدامات، دسترسی سرمایه‌گذاران را به بازار و اوراق موجود در بازار تسهیل می‌کند و سرمایه‌گذاران با توجه به ریسک و بازده مورد انتظار می‌توانند از ابزارهای مالی موجود در بورس بهره‌مند شوند. صحرائی گفت: این اقدامات می‌تواند به ارتقای جایگاه و رتبه کارگزاری در بین 108کارگزار بورس تهران منجر شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید