• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 9 بهمن 1397
کد مطلب : 46319
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  پل‌عابر گذرنامه شهرری سقف ندارد
مدت‌ها از آغاز فصل بارش می‌گذرد ولی هنوزپل عابر روبه‌روی اداره گذرنامه شهرری فاقد سقف و پوشش است. باتوجه به اتصال این پل به ایستگاه بی‌آر تی و استفاده زیاد، درصورت یخ‌زدگی می‌تواند بسیار خطرساز باشد. لطفا مسئولان پاسخ دهند.

رضا از شهرری

  پیامک ورود به طرح ترافیک برای خودروی در پارکینگ!
محل کار من در محدوده طرح ترافیک است و با وسیله نقلیه عمومی سر کار می‌روم اما اخیرا پیامکی مبنی بر ورود به طرح ترافیک دریافت کردم که حاوی شناسه قبض و شناسه پرداخت هم هست درحالی‌که در آن تاریخ، خودروی من در پارکینگ بوده است. لطفا مسئولان راهنمایی کنند که چه باید بکنیم؟
صدیقی از تهران

   برای پرداخت مهریه در زندان هستم
مهریه همسرم 300سکه بهار آزادی است و دادگاه مقرر کرده برای پرداخت سقف آن یعنی 110سکه 40میلیون پیش‌قسط بدهم و هر سه ماه هم یک سکه بپردازم که من از پرداخت آن 40میلیون اولیه ناتوانم و اکنون 7‌ماه است که در زندان هستم. بارها به قضات اعلام کرده‌ام که مالی ندارم ‌اما تاکنون صدایم به جایی نرسیده است. از مسئولان تقاضا می‌کنم به داد من برسند.
علیرضا رمضانی از زندان اصفهان

@ آبفا باعث آبگرفتگی خانه‌ها شده است
چند ‌ماه  قبل اداره آبفا برای حفر چاه در کوچه جم، خیابان شریعتی بالاتر از دستگردی مقابل پلاک12 ساختمان جم، به صخره برخورد کرد و لوله‌های فاضلاب منازل را بستند. اکنون به محض بارندگی آب‌های این لوله‌ها که سرشان بسته است، وارد حیاط ساختمان و موتورخانه می‌شود. آبفا هم می‌گوید این مشکل بسیاری از خانه‌ها در تهران است و باید پیمانکاری بیابند که توانایی تعمیرات و بودجه کافی داشته باشد.
قاسم نژاد از شریعتی

  راه‌آهن کردستان پول معوض زمینم را نمی‌دهد
در سال 91 مذاکره‌ای که وزارت راه با زمین‌داران کرد، زمین کشاورزی‌ام در روستای خریله واقع در شهرستان قروه کردستان را جهت احداث راه‌آهن به این وزارتخانه واگذار کردم اما تا امروز که 6سال از این واگذاری می‌گذرد به هیچ نحوی پول زمینم را نمی‌پردازند.
محمودمحمودی از قروه

@ تاکسیرانان تهران منتظر تاکسی‌های نو
تاکسیرانان تهران مدت‌هاست برای تعویض و نوسازی تاکسی‌های خود در انتظار هستند. برخی از تاکسی‌ها کاملا فرسوده شده و قابلیت تعمیر ندارند. از مسئولان توقع توجه داریم.
جمعی از تاکسیرانان شهر تهران

   شهرستان رومشگان لوله‌کشی آب ندارد!
از 15سال قبل هر مسئولی که روی کار آمده قول لوله‌کشی آب در شهرستان رومشگان استان لرستان را داده است ولی هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست و مردم شهرستان از آب قنات استفاده می‌کنند. حتی مقابل مرکز شهرستان نیز همین وضع را دارد. لطفا صدای ما را به گوش آنها که وعده داده‌اند، برسانید.
احمدرضا رومشگانی

  آیا ورود به محدوده زوج و فرد شامل عوارض است؟
من با پلاک فرد روزهای فرد وارد محدوده طرح زوج و فرد شدم. برایم پیامک آمده که ۱۶۸۰۰تومان هزینه عوارض ورود به محدوده در پاییز ۹۷برای من ثبت شده است. لطفا مسئولان توضیح دهند که آیا ورود مجاز به محدوده طرح هم شامل عوارض می‌شود؟
خیابانی از ولنجک

   جاده اخترآباد اراک نیازمند آسفالت است
جاده اخترآباد در شهرستان زرندیه استان مرکزی نیازمند ترمیم و آسفالت مجدد است. تقریبا چیزی به‌نام آسفالت در این جاده وجود ندارد، درحالی‌که به‌دلیل توسعه شهرها این جاده از مسیرهای پرتردد است.
رضا نوری از زرندیه

   اضافه حقوق دردی از تورم و گرانی دوا نمی‌کند
حقوق من به‌عنوان دبیر بازنشسته در خوش‌بینانه‌ترین حالت حداکثر 300 تا400 هزارتومان افزایش می‌یابد که با این وضعیت اقتصادی افسار گسیخته واقعا دردی را دوا نمی‌کند. مسئولان چاره‌ای جدی برای تورم و گرانی بیندیشند.
محمدبیگی از زنجان

   هر جمعه قطعی آب داریم
ما اهالی خیابان گودرزی شمالی کوچه شهید صفری واقع در شهرقدس، بیش از ۳ماه است که روزهای جمعه بین ۱۰ تا ۱۲ساعت قطعی آب داریم. به هرجا مراجعه می‌کنیم نتیجه‌ای نمی‌گیریم.
جمعی از سکنه خیابان گودرزی شمالی

  مسیر صیاد شیرازی به زین‌الدین ایجاد شود
از مهندسان و مسئولان شهرداری تهران تقاضا داریم طرحی برای ایجاد مسیر از صیاد شیرازی شمال به جنوب به بزرگراه شهید زین‌الدین شرق اجرایی کنند.
کریمپور از تهران

  مسکن مهر همدان چه شد؟
در سال87 برای مسکن مهر در همدان مبلغ یک میلیون تومان به‌حساب اداره تعاون همدان واریز کردم اما اکنون بعد از گذشت 10سال خانه‌دارکه نشدیم هیچ، پول پرداخت شده را نیز پس نمی‌دهند.
شریفی از همدان

 

این خبر را به اشتراک بگذارید