• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 3 بهمن 1397
کد مطلب : 45667
+
-

امیدوارم تیم ملی با قهرمانی مردم را خوشحال کند

قوچان‌نژاد: فعلا در قبرس هستم و درباره آینده چیزی مشخص نیست

امیدوارم تیم ملی با قهرمانی مردم را خوشحال کند

محمد زارعی 

رضا قوچان‌نژاد، مهاجم سابق تیم ملی کشورمان که بعداز رقابت‌های جام جهانی به‌دلیل آنچه گفته می‌شد به او در این رقابت‌ها بازی نرسید از بازی‌های ملی خداحافظی کرد درنهایت هم کی‌روش برخلاف سردار آزمون با آرزوی موفقیت برایش از خداحافظی او استقبال کرد. قوچان‌نژاد این روزها در باشگاه آپوئل قبرس فوتبال خود را ادامه می‌دهد. هرازگاهی هم خبر احتمال حضور او در فوتبال ایران به گوش می‌رسد. صحبت با گوچی آن هم درباره تیم ملی که گفته می‌شود با ناراحتی از آن خداحافظی کرده می‌تواند جالب باشد.
قوچان‌نژاد با اشاره به بازی‌های تیم ملی در مرحله گروهی و همچنین بازی یک هشتم مقابل عمان گفت: «من الان در قبرس هستم. بازی‌های تیم ملی را هم تماشا می‌کنم. ان‌شاءالله پله به پله بازی‌ها را ببرند تا درنهایت به آن هدفی که دارند یعنی کسب عنوان قهرمانی، برسند.»
او ادامه داد: «بازی‌ها از این به بعد سخت می‌شود. ان‌شاءالله که بتوانند یک کار قشنگی بکنند تا مردم را خوشحال کنند چراکه برای بازیکنان خیلی مهم است که بتوانند با نتایج خوبی که می‌گیرند مردم را خوشحال کنند. من بعداز سال‌ها حضور در تیم ملی این موضوع را به خوبی احساس کردم.»
گوچی درباره شایعاتی که درباره حضور احتمالی‌اش در فوتبال ایران به‌خصوص باشگاه‌هایی مانند تراکتورسازی، پرسپولیس و حتی استقلال به گوش می‌رسد گفت: «صحبت در رسانه‌ها زیاد است اما چیزی اتفاق نیفتاده و من الان در قبرس و باشگاه آپوئل هستم. در مورد آینده هم چیزی نمی‌توان گفت و هیچ‌چیزی مشخص نیست.»

این خبر را به اشتراک بگذارید