• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
پنج شنبه 28 دی 1396
کد مطلب : 4557
+
-

دستگیری مرد هزارچهره فضای مجازی

شاعر، نویسنده، مأمور پلیس، استاد دانشگاه و مأمور اطلاعات، تنها بخشی از نقش‌هایی بود که مرد هزارچهره‌ فضای مجازی بازی می‌کرد تا زنان را فریب دهد و آنها را قربانی نقشه‌های سیاه خود کند.

تحقیقات مأموران پلیس فتای استان خوزستان برای دستگیری این مرد با شکایت یکی از قربانیان او که زن جوانی بود شروع شد. این زن به مأموران گفت: مدتی قبل در یکی از شبکه‌های اجتماعی با مردی به نام رامین آشنا شدم که خودش را شاعر و نویسنده معرفی می‌کرد. پس‌از پیام‌هایی که با هم رد و بدل کردیم، رفته رفته به او علاقه‌مند شدم تا جایی که بین‌مان پیام‌های خصوصی و عاشقانه رد و بدل می‌شد تا اینکه یک روز اتفاق عجیبی افتاد. رامین که تا آن زمان متوجه شده بود خانواده‌ام متعصب و مذهبی هستند شروع به تهدیدم کرد و می‌گفت که اگر تن به خواسته‌اش ندهم پیام‌های خصوصی و عاشقانه‌ام را برای آنها می‌فرستد. ابتدا تصور می‌کردم شوخی می‌کند اما او کاملا جدی بود. در نهایت وی مجبورم کرد برای جلوگیری از ارسال پیام‌ها برای خانواده‌ام، از خودم فیلم و عکس خصوصی بگیرم و برایش ارسال کنم. اما پس از این اتفاق تهدیدهای او جدی‌تر شد و می‌گفت که اگر به وی پول ندهم فیلم‌ها و عکس‌ها را منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد. او در چند مرحله 80میلیون تومان از من گرفت و وقتی دیدم تهدیدهایش تمامی ندارد تصمیم گرفتم از او شکایت کنم.

با شکایت زن جوان، دستور بازداشت مرد باجگیر صادر شد و تیمی از مأموران با بررسی‌های تخصصی موفق شدند محل زندگی وی را در یکی از شهرهای خوزستان شناسایی کنند. هنگام دستگیری این مرد، در خانه‌اش حدود 200گوشی تلفن همراه و مقدار زیادی طلا و جواهرات زنانه کشف شد که نشان می‌داد وی از افراد دیگری نیز با این شگرد اخاذی کرده است. به همین دلیل تحقیقات از متهم ادامه یافت و بیش از 10زن و دختر که هدف اخاذی این مرد قرار گرفته بودند شناسایی شدند.

به گزارش همشهری، سرهنگ حسن‌وند، رئیس پلیس فتای استان خوزستان گفت: در ادامه معلوم شد که متهم با معرفی خود به‌عنوان شاعر، نویسنده، مأمور پلیس و وزارت اطلاعات، استاد دانشگاه و... در شبکه‌های اجتماعی و گروه‌های مختلف عضو می‌شده و طعمه‌هایش را از بین زنان و دختران انتخاب می‌کرده است. سپس با فریب آنها و دست یافتن به فیلم‌ها و عکس‌های خصوصی طعمه‌هایش به تهدیدشان پرداخته و از آنها پول، طلا و گوشی موبایل اخاذی می‌‌کرده است.

 او حتی برخی از طعمه‌هایش را با تهدید مجبور کرده بود که به خواسته‌های شیطانی‌اش تن دهند. به گفته وی، برای متهم قرار قانونی صادر شده و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید