• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 26 دی 1397
کد مطلب : 44951
+
-

جزئیات پیش‌فروش بلیت‌های جشنواره‌ فیلم فجر

پیش‌فروش بلیت‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ساعت 10صبح روز یکشنبه 30دی از طریق سایت  Fajr.cinematicket.org  آغاز و تا ساعت 22 روز دوشنبه اول بهمن ادامه خواهد داشت.
به گزارش همشهری، همچنین نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای متقاضی می‌توانند در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 3 و 4 بهمن ماه با ارائه نامه کتبی از نهادها و سازمان‌های متبوع به صورت حضوری، به محل پیش‌فروش واقع در پردیس سینمای ملت مراجعه کرده و بلیت‌های مورد نظر خود را خریداری کنند. هر فرد با کدملی خود می‌تواند 2 انتخاب و در مجموع حداکثر 4 سری بلیت تهیه کند. در جشنواره امسال، فیلم‌ها به 3 گروه سینمای ایران یک، سینمای ایران2 و سینمای ایران 3 تقسیم شده‌اند. در هر کدام از تقسیمات عنوان شده، آثار مستند، کوتاه و پویانمایی نیز وجود دارد. متقاضیان می‌توانند به 2 طریق حضوری و ارسال با پیک (در محدوده تهران بزرگ) بلیت‌های خود را دریافت کنند. همچنین افرادی که از طریق سایت، بلیت خریداری کرده‌اند می‌توانند در روزهای جمعه و شنبه (5 و 6 بهمن ماه) با حضور در پردیس سینمایی ملت، بلیت‌های خود را دریافت کنند.


رونمایی از 5 کتاب تئاتر فجر

اسامی 5 عنوان کتابی که در سی و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر رونمایی خواهد شد، اعلام شد. به گزارش همشهری، به گفته نصرالله قادری، مدیر بخش انتشارات و پژوهش، علاقه‌مندان به این رویداد بین‌المللی شاهد رونمایی از5 عنوان کتاب تازه خواهند بود. عناوین این کتاب‌ها عبارت است از: «تئاتر ایرانی» نوشته آدولف تالاسو با ترجمه جلال ستاری، «تماشا در عصر صفویه» نوشته ژان کالمار با ترجمه یدالله آقاعباسی، «بیداری» نوشته ژولیان گارنر با ترجمه داوود دانشور، «تئاتر و انقلاب» (مجموعه مقالات سمینار علمی- پژوهشی چهل سالگی انقلاب اسلامی) به سرپرستی مهدی حامدسقائیان و «مجموعه نمایشنامه‌های برگزیده فجر 37».


خوانندگان پاپ جشنواره موسیقی فجر

دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر اسامی خوانندگان و گروه‌های بخش موسیقی پاپ این دوره برای اجرا در برج میلاد تهران را اعلام کرد.به گزارش همشهری،بهنام بانی، شهاب مظفری، امیرعباس گلاب، علیرضا طلیسچی، محسن ابراهیم‌زاده و گروه‌های هفت، پازل و ماکان در طول برگزاری جشنواره، میزبان علاقه‌مندان موسیقی پاپ طی ۲ نوبت اجرا هستند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید