• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 24 دی 1397
کد مطلب : 44518
+
-

گلایه معاون اول از رسانه ملی

جهانگیری: مجموعه‌ای از مطالب دروغ و خلاف واقع از سوی افراد و مسئولان بیان می‌شود و رسانه‌ها ازجمله رسانه ملی هم آن مطلب را منتشر می‌کند

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به ضرورت استفاده همه‌جانبه از استعدادها و ظرفیت‌های کشور در بخش‌های مختلف برای دستیابی به توسعه و پیشرفت، گفت: باید همه تلاش خود را به‌کار بگیریم تا با انجام اقدامات مثبت و اجرای طرح‌های تأثیر‌گذار در زندگی مردم روند توسعه کشور را افزایش داده و بتوانیم با توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم.

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری روز یکشنبه در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی و زیربنایی شهرستان کاشان با بیان اینکه دولت به خوبی شرایط را می‌داند و بر مشکلات کشور واقف است، از برخی سیاه‌نمایی‌ها در کشور انتقاد کرد و گفت: وقتی مردم یک کشور به‌ویژه نسل جوان نسبت به آینده خود مأیوس باشند ممکن است دست به اقدامات و حرکاتی بزنند که نتیجه آن ناخوشایند است.

معاون اول رئیس‌جمهور ادامه داد: گاهی برخی از افراد در زمینی بازی می‌کنند که خواست دشمن است و به‌دنبال بزرگ کردن نقاط منفی و مشکلات در شرایط سختی و فشار دشمنان هستند. البته اگر بیان این نقاط منفی درباره مشکلات حقیقی کشور باشد باز جای امیدواری است که مشکلات واقعی کشور در حال بیان شدن است اما زمانی دردآور است که می‌بینیم مجموعه‌ای از مطالب دروغ و خلاف واقع از سوی افراد و مسئولان در مجموعه‌ای از نظام بیان می‌شود و رسانه‌ها ازجمله رسانه ملی هم آن مطلب را منتشر می‌کند. وی اظهار داشت: هنگامی که مردم این سخنان را می‌شنوند و تصور می‌کنند که در تمام سطوح فساد وجود داشته و امور کشور پیش نمی‌رود و دشمنان هم دست از دشمنی خود بر نمی‌دارند، نسبت به آینده ناامید می‌شوند درحالی‌که نباید با دشمن همراهی کنیم.

جهانگیری ادامه داد: آمریکایی‌ها گاهی از روی بی‌اطلاعی تصور می‌کنند که اگر روزبه‌روز عرصه را بر ملت ایران تنگ‌تر کنند اقتصاد و زندگی مردم از هم پاشیده می‌شود. معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به شکست توطئه‌های آمریکا در جلوگیری از صدور نفت و واردات کالا به ایران، گفت: امروز آمریکایی‌ها در مواجهه با ملت ایران دچار گرفتاری شده‌اند و به‌معنای واقعی جنگ اقتصادی را علیه ملت ایران راه انداخته و هر تحریمی که می‌توانستند را اعمال کرده‌اند به‌گونه‌ای که بسیاری از شرکت‌هایی را که قصد سرمایه‌گذاری در ایران داشتند، تهدید و تطمیع کردند که نباید با ایران کار کنند.

وی افزود: امروز آمریکایی‌ها از روی ناتوانی در یک کشور اروپایی همایشی با عنوان خاورمیانه و با تمرکز بر ایران راه انداخته‌اند تا شاید بتوانند ملت ایران را در برابر خواسته‌های خود تسلیم کنند اما باید بدانند که تنها راه نجات آنها، بازگشت از مسیر اشتباهی است که تاکنون رفته‌اند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید