• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
پنج شنبه 20 دی 1397
کد مطلب : 44185
+
-

با مردم

 7سال انتظار برای تحویل مسکن مهر کافی نیست؟
 سازندگان شرکت عمران مسکن مهر پردیس اکنون که ما همه پول‌ها را هم داده‌ایم، هر بار می‌گویند 83درصد کارها انجام شده و انشعابات باقی مانده است! اکنون 7سال گذشته و ما هنوز به منزل نرسیده‌ایم!
محبی از پردیس

   مشکلات شهرجدید هشتگرد را حل کنید
 مسئولان شهر جدید هشتگرد اول فکری به حال آسفالت خیابان‌ها و دریچه‌های غیرهمسطح کنند، درختکاری را توسعه دهند و مشکلات متعدد شهر را حل کنند، بعد برای اسکان در شهر هشتگرد تبلیغ کنند.
ادیب فیروزی از هشتگرد

@ دردسرهای چاه2متری در خیابان مهران منطقه 19
 مدتی است یک چاه 2متری در خیابان مهران (معروف به قالیشویی) در منطقه19بدون سرپوش رها شده ، تاکنون چندین دست و پا در این چاه شکسته است. از مسئولان شهرداری تقاضای رسیدگی داریم.
رضا فرهادی از منطقه 19تهران

   سربازی پرهزینه!
 فرزند سرباز من ماهی 130هزار تومان حقوق می‌گیرد و 500هزارتومان هم ما بابت کرایه آمد‌و‌شد به او می‌دهیم و ناهار هم به خانه می‌آید. چه شد آن سربازی‌های قدیم؟
ذهبی از بوشهر

  نظارتی بر ردمال‌های سرقتی نمی‌شود
 چند سال قبل طلاهایم توسط یک راننده تاکسی قلابی و همدستش سرقت شد. برای سارق زندان و ردمال درنظر گرفتند. اکنون بعد از گذشت 5سال هنوز ردمال اجرا نشده و کسی هم بر این موضوع نظارت نمی‌کند. می‌گویند حکم رد مال داری برو مالت را بگیر!
یکانی از پرند

  مصادره تلفن‌های شخصی بیکار به نفع شرکت مخابرات!
 اگر تلفن ثابت مدتی کار نکند آن را می‌فروشند. کدام قانون به شرکت مخابرات اجازه می‌دهد مال شخصی را به نفع خود بفروشد؟ 
احمد اسدی از همدان

  طرح انتقال پایتخت چه شد؟
 طرح انتقال پایتخت چه شد؟ اگر چنین شود اغلب مسائل تهران حل می‌شود. مگر چه اشکالی دارد مسائل سیاسی کشور از شهر دیگری مدیریت شود؟
فراهانی از تهران

@ بلندمرتبه‌سازی‌ بی‌ضابطه در شهرری
ساختمان‌های شهرری نهایتا 7‌طبقه بودند، اکنون 8طبقه در حال ساخت است. چرا شهرداری برخورد نمی‌کند؟
از سکنه شهرری

   تقلب در فروش تخم مرغ در تره‌بار میدان هاشمی
 تره‌بار میدان هاشمی در جنوب تهران تا 2هفته پیش تخم‌مرغ شانه‌ای را 13هزار و 800 می‌فروخت که وزن شانه حدود 2کیلوگرم بود. بعد از طرح کاهش قیمت، وزن شانه‌های تخم‌مرغ حدود یک‌و‌نیم کیلو شده. در واقع فروشندگان تخم مرغ‌ها را جدا می‌کنند و بزرگ‌ترها را گران‌تر می‌فروشند!
منصور تیموری از هاشمی

  تبلیغات آزاردهنده اپراتورهای تلفن همراه
 یک نفر به مردم بگوید که گناه ما چیست که حتی وقتی در انتظار شنیدن صدای پرمهر مادرمان هستیم باید صدای اپراتور را بشنویم که می‌گوید اگر فلان آهنگ را می‌خواهید فلان دکمه و اگر فلان خدمات را می‌خواهید فلان کد دستوری را شماره‌گیری کنید؟ اگر قرار بود قدر این فرصت‌های کوچک را بدانند اکنون ایران بی‌مشکل‌ترین نقطه جهان بود.
شادفر از رشت

  پاداش خدمت بازنشستگان نهاجا پرداخت نشد
 پاداش خدمت بازنشستگان نهاجا که سال گذشته همین موقع بازنشسته شده‌اند هنوز پرداخت نشده است. به‌زودی بهمن97است و ما هنوز پاداشمان را نگرفته‌ایم!
حسینی، بازنشسته نهاجا از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید