• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 12 دی 1397
کد مطلب : 43204
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  کمبود پرستار در بیمارستان دولتی شاهین شهر
 بیمارستان گلدیس تنها بیمارستان دولتی شاهین‌شهر اصفهان است که به‌دلیل کمبود پرستار در بخش بستری خانم‌ها، مراجعین را وادار می‌کنند برای بیمار خود از بیرون بیمارستان همراه یا پرستار بیاورند. همسر من مدتی است در بیمارستان بستری است و چون من پیرمرد، توان ماندن کنار او را ندارم از طرفی در بخش بستری خانم‌ها راحت نیستم به ناچار از بیرون بیمارستان خانمی را به‌عنوان همراه معرفی کرده و به او مزد روزانه می‌دهم! درد بیماری و هزینه‌ها کم است، این را هم بر دوش من بازنشسته گذاشته‌اند!
 

کهنسال از شاهین شهر


  موی سپید فرزندان‌مان را در خانه می‌بینیم
شرایط زندگی را آن‌قدر سخت کرده‌اند که موهای سپید فرزندان مان را در خانه می‌بینیم و کاری از دستمان برنمی‌آید. یک مستمری بگیر با 750هزار تومان حقوق چگونه جوابگوی خانواده باشد. 2فرزند لیسانسه دارم که بیکارند و موهایشان سپید شده است و پولی برای سر و سامان‌دادن آنها در کار نیست.
 
احمدزاده از رباط‌کریم


   سبد حمایتی به سرپرست خانوار معلول ندادند!
 من یک بانوی سرپرست خانوار و ناشنوا با 3  فرزند هستم. اگر سبد حمایتی به من تعلق نمی‌گیرد پس به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
 
شهروند تهرانی


@ دامن زدن به گرانی
 در رسانه‌ها مکرر قیمت کالاهای مختلف را اعلام می‌کنند و باعث دامن‌زدن به گرانی‌ها می‌شوند. مثلا لبنیات از روزی که اسمش در صدا و سیما آمد روبه گرانی گذاشت تا جایی که الان ماست دبه‌ای به 16هزار تومان رسیده است.
 
اکبرآبادی از مشهد


   وانت‌های بلندگودار و مزاحمت چند دهه‌ای
 چندین دهه است که وانت‌های بلندگودار برای فروش جنس یا خرید کالاهای دست‌دوم در کوچه و خیابان  و در هر ساعتی که دلشان بخواهد سر و صدا می‌کنند. از مسئولان توقع داریم با این وانت‌های دوره گرد برخورد کنند.
 
ریاضتی از کرج


    تلفن‌بانک بانک ملی پولی شده است!
 تلفن‌بانک بانک ملی بابت کسب اطلاع از موجودی حساب خود بانک ملی مبلغی را کسر می‌کند. هر چند این رقم 25تومان و ناچیز است، اما برای کسانی که روزانه چندین بار حساب خود را چک می‌کنند و در نگاه کلان، رقم قابل توجهی می‌شود که از جیب مردم می‌رود. هیچ‌کدام از بانک‌های دیگر این کار را نکرده‌اند. لطفا مسئولان پاسخ دهند.
 
ندری از گرگان


  مشکلات پرسنل عوارضی آزادراه تهران- ساوه
 از اول مهر97که آزادراه از بخش خصوصی به اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور واگذار شد، مشکلات پرسنل شروع شد. هنوز بیمه نشده‌ایم و حقوق‌ها نیز با تأخیرهای 20روزه پرداخت می‌شود آن هم نصفه و نیمه. درحالی ‌که آزادراه ماهانه بیش از یک میلیارد و 200میلیون ریال درآمد دارد. چرا باید حقوق و مزایا و بیمه ما نادیده گرفته شود.
 
از پرسنل عوارضی ساوه


@ شاکیان نگین‌خودرو از سال 92 بلاتکلیفند
 پرونده شرکت لیزینگ نگین خودروآفتاب ۴۰۰۰نفر شاکی دارد ولی از سال ۹۲ بلاتکلیف است. از مسئولان تقاضا داریم به این رسیدگی طولانی پایان دهند.
 
احمدی از تهران


  بزرگراه خاوران نیازمند رسیدگی است
 آسفالت بزرگراه خاوران از میدان خراسان تا سه‌راه افسریه به بدترین شکل ممکن خراب و پر از دست‌انداز است ضمن اینکه نور کافی هم ندارد.
 
عباسی از افسریه
    

  منطقه همیلا پونک نیازمند ساماندهی
 با توجه به ایجاد چند مجتمع تجاری در میدان پونک و بلوار فلاح‌زاده (همیلا) مسئولان باید فکری به حال ترافیک منطقه و از جمله ساماندهی مجموعه ایستگاه‌های مسافربری کنند.
 
قنبری از پونک


   تقاطع نسیم‌شهر با اتوبان ساوه نیازمند رسیدگی است
 اتوبان ساوه تقاطع نسیم‌شهر آسفالت بسیار نامناسبی دارد و بارهاحادثه آفریده است. لطفا مسئولان نسبت به رفع مشکل اقدام کنند.
 
نصیرمنش از نسیم‌شهر


  نیسان‌های آبی نامناسب در داخل میدان پونک
 هرروزه شاهد پارک چندین نیسان بار آبی رنگ بارکش در داخل میدان پونک هستیم که جدای ظاهر نامناسب نیسان‌ها کارگران آنها رفتارهای خاص و زننده‌ای دارند. از مسئولان توقع رسیدگی دارم.
 
قضاتی از تهران


  وام‌های خوداشتغالی روستایی چه شد
 از اول سال 97 مدارک مورد نیاز برای ساخت دامداری در روستا را در اختیار جهادکشاورزی شهرستان خرم‌آباد قرار داده‌ایم ولی هر بار که مراجعه می‌کنم می‌گویند هنوز بودجه 97 نرسیده است! از مسئولانی که داد اشتغال می‌دهند توقع رسیدگی دارم.
 
 یاراحمدی از خرم‌آباد


   لواسانات نیازمند ایستگاه آتش‌نشانی است
 از بخشداری و فرمانداری شمیرانات تقاضا داریم به فکر راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی در لواسان بزرگ باشند. انفجار گاز چند روز قبل در لواسان کوچک و خسارات بسیار آن، تلنگری برای ضرورت ایجاد چنین ایستگاهی در لواسانات است.
 
محمداسماعیلی قلی بیکیان از شمیرانات

 

این خبر را به اشتراک بگذارید