• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
دو شنبه 10 دی 1397
کد مطلب : 42857
+
-

برای بعضی‌ها سخت است قهرمانی ما را ببینند

ربیع‌خواه: استقلال هم مدعی قهرمانی است

برای بعضی‌ها سخت است قهرمانی ما را ببینند

حمید‌رضا علیپور

محسن ربیع‌خواه در فرصت تعطیلات نیم‌فصل به همراه خانواده خود راهی کربلا شده است. هافبک- مدافع سرخپوشان در بیشتر بازی‌های نیم‌فصل اول به‌خاطر آسیب‌دیدگی نتوانست به میدان برود اما حالا با وجود ترافیک سنگین خط هافبک و خط دفاعی امیدوار است که بتواند همچنان برای سرخپوشان به میدان برود. ربیع‌خواه درخصوص شرایط این روزهای خودش و پرسپولیس با همشهری به گفت‌وگو نشست:
 پرسپولیس نیم‌فصل را به خوبی به پایان رساند.
بله دقیقا همینطور است. نیازی نیست بگویم که چه مشکلاتی در این فصل داشتیم اما با وجود این توانستیم در لیگ قهرمانان به فینال برسیم و نایب قهرمان شویم. در لیگ هم تنها به‌خاطر تفاضل گل قهرمانی نیم‌فصل را از دست دادیم؛ هرچند به قهرمان نیم‌فصل جام نمی‌دهند.
   نیم‌فصل دوم را چطور می‌بینی؟
کار بسیار سخت است. رقابت در لیگ ایران بسیار فشرده و دشوار است و قهرمان‌شدن کار آسانی نیست. امسال پدیده و سپاهان خیلی خوب هستند و حتی استقلال و تراکتورسازی هم شرایط خوبی دارند. باید تلاش کنیم تا به هدف‌مان برسیم.
  یعنی فکر می‌کنی استقلال هم می‌تواند به جمع مدعیان اضافه شود؟
استقلال تیم بزرگی است. مطمئن باشید نباید استقلال را دست‌کم بگیریم و مطمئنا این تیم هم مدعی قهرمانی خواهد بود. کار برای همه تیم‌ها خیلی سخت است.
  به‌نظرت پرسپولیس می‌تواند برای
 سومین بار قهرمان شود؟
همانطور که گفتم کار همه تیم‌ها برای قهرمانی در این فصل خیلی سخت است اما ما نشان دادیم که با دست خالی چه کارهای بزرگی می‌توانیم انجام دهیم و قطعا با تقویت تیم تلاش می‌کنیم تا برای سومین بار قهرمان شویم.
  در هفته‌های پایانی اما حاشیه‌های زیادی برای تیم به‌وجود آمد.
ما 2سال پیاپی توانستیم قهرمان شویم و این اتفاق برای بعضی‌ها سخت است که سومین قهرمانی ما را ببینند. به همین دلیل یک مقدار سنگ‌اندازی می‌کنند تا این اتفاق دوباره نیفتد اما امسال بیشتر تلاش می‌کنیم تا دوباره قهرمان شویم.
  باتوجه به تقویت پرسپولیس در نیم‌فصل دوم فکر می‌کنی باز هم بازی به تو برسد.
خوبی برانکو این است که به نام بازیکن توجه نمی‌کند و همیشه توانایی فنی او را می‌بیند. با توجه به شناختی که از برانکو دارم تمام تلاش خودم را برای موفقیت تیم انجام خواهم داد و تلاش می‌کنم بازی به من برسد و بتوانم به تیم کمک کنم.
  البته با این شرایط در همه پست‌ها ترافیک زیادی ایجاد می‌شود.
به هرحال تیم ما نیاز به جذب بازیکن دارد چون در 3جبهه باید بجنگیم و نیاز به جذب بازیکن داریم تا دست مربی یک مقدار باز شود. کار سخت است و انشا‌ءالله بازیکنان جدید کمک کنند تا بتوانیم روند بهتری داشته باشیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید