• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 28 آذر 1397
کد مطلب : 41514
+
-

با مردم | حوادث

با مردم | حوادث

    وعده‌های سر خرمن خودروسازان

 7ماه قبل بابت خودروی 207ثبت‌نام کرده‌ام. مدام وعده سرخرمن می‌دهند. نه پولمان را پس می‌دهند، نه خودرو تحویل می‌دهند، نه می‌توانیم شکایت کنیم، نه خودروی مدل دلخواهمان را درصورت صبوری تحویل می‌دهند، نه عذرخواهی می‌کنند، نه اجازه می‌دهند مدیر و مسئولی را ببینیم و نه با قراردادی که دستمان است می‌توانیم از شرکت شکایت کنیم؛ چون همه‌‌چیز یک‌طرفه به نفع خودروساز تنظیم شده، گذشته از اینها با برخورد بد، متقاضیان را از شرکت و نمایندگی بیرون می‌کنند. صدای ما را به مسئولان قوه قضاییه برسانید.
سیناپور

  سبد کالای حمایتی هنوز هم نرسیده است

 با همه صحبت‌هایی که از واگذاری سبد کالای حمایتی شده و گزارشی که روزنامه همشهری کار کرده هنوز هم خبری از سبد کالای حمایتی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی نشده است. چرا با وعده و وعید بازنشستگان را فریب می‌دهند؟ سازمان تامین اجتماعی از پول‌های همین بازنشستگان شکل گرفته چرا ما را بازی می‌دهند؟
مشکریز از کرج

    معابر آسفالت نشده منطقه نواب اسلامشهر

 بابت آسفالت خیابان‌ها و معابر از هر ساختمانی در اسلامشهر 2تا 3میلیون پول گرفتند ولی تاکنون خبری از آسفالت، لااقل در منطقه نواب اسلامشهر نیست. از مسئولان درخواست رسیدگی داریم.
طریقی از اسلامشهر

   مزایده بنیاد املاک مستضعفان واقعا سؤال‌برانگیز است

 چندی است بنیاد مستضعفان، املاک مازاد خود را به مزایده گذاشته است. در این مزایده قیمت پایه یک ملک از 65میلیارد شروع می‌شود. واقعا چنین ارقامی در خور نام این بنیاد است؟
شهروند تهرانی

 خیابان بوعلی مشیریه همچنان مشکل دارد

 از 6سال قبل قرار است خیابان بوعلی روبه‌روی پارک آب در مشیریه را درست کنند. ولی حتی بعد از تصادف و فوت یک نفر هم مشکل این خیابان حل نشده است. از مسئولان تقاضای رسیدگی داریم.
طبایی از مشیریه

@  کارت خودروی ماشینم بعد از 2ماه نیامده است

 2ماه قبل خودروی خود را از نمایندگی ایران خودرو تحویل گرفته‌ام اما هنوز از کارت خودروی ماشین خبری نیست و هیچ سازمانی هم پاسخگو نیست، نه نیروی انتظامی، نه پست و نه دفاتر پلیس. لطفا یک نفر به من پاسخ دهد.
ساداتی

  تقلب در فروش در فروشگاه‌های بزرگ

‌4 بسته پودر لباسشویی دستی از فروشگاهی خریدم که روی آنها قیمت 3840درج شده بود. فروشگاه 4450فاکتور کرده و با منت هم تخفیف داده و 4250از ما گرفته بود. چرا اینطور سر مردم را کلاه می‌گذارند. جالب‌تر اینکه تولید این پودرها متعلق به تاریخ 19مهر بود. فروشگاه‌های بزرگ فکر نکنند مردم متوجه نمی‌شوند.
حیدری از کرج

   کجا آجیل 66هزار تومانی می‌فروشند؟

 در خبرهای روزنامه‌های مختلف آمده بود که قیمت آجیل از 66هزار تومان شروع می‌شود تا بالاتر. من هر چه به اتحادیه آجیل‌فروشان و مسئولان دیگر زنگ زدم تا آدرسی از آجیل‌فروشی‌های 66هزار تومانی پیدا کنم چیزی نیافتم. شما اگر پیدا کردید اطلاع‌رسانی کنید ما برویم از آنجا آجیل بخریم.
فتحی

  سرعت‌گیر نامناسب بعد از پل کفش ملی

 به تازگی در مسیر جاده اندیشه بعد از پل کفش ملی نرسیده به جاده مخصوص، سرعت‌گیرهای مربع شکل و قطوری گذاشته‌اند که اگر از روی آن رد شوید امکان چپ‌کردن هست، ضمن اینکه عبور از آن برای ماشین مضر است در ثانی این سرعت‌گیرها باعث ایجاد ترافیک چند کیلومتری می‌شوند. لطفا مسئولان بررسی کنند.
رضایی از اندیشه

   فرهنگ آپارتمان‌نشینی را آموزش دهید

 با گذشت دهه‌ها از آپارتمان‌نشینی در ایران هنوز فرهنگ آن حاکم نشده است. لطفا در این زمینه بنویسید تا شاید برخی آپارتمان‌نشینان رفتار خود را اصلاح کنند.
فصیحی از کرج

   سینمای مخروبه آریا در خرم‌آباد؛ محل دپوی زباله

 با وجود سکونت صدها خانوار داخل کوچه مینا کنار میدان امام، روزانه چندین نیسان و خاور زباله و پسماند در محل قدیم سینما آریا دپو می‌کنند. بماند که این سینما مخروبه شده ولی هر چند روز یک‌بار که زباله‌ها را دوباره بار کمپرسی می‌کنند، تعفن و آلودگی همه فضا را در برمی‌گیرد. مسئولان شهری و فرهنگی خرم‌آباد رسیدگی کنند.
رحمتی از خرم‌آباد

@ کوچه‌های ملاصدرا؛ مملو از زباله

 کوچه‌های اطراف خیابان ملاصدرا مملو از زباله است و سطل‌های زباله هر ساعت به گوشه‌ای پرتاب می‌شوند. لطفا مسئولان شهری پاسخگو باشند و فکری به حال ثابت کردن این سطل‌های زباله و پاکیزگی منطقه بکنند.
تشکری از تهران

    بدقولی بیمه‌ها و شرمندگی از جانبازان

 از ابتدای سال 97به داروخانه‌های طرف قرارداد با بیمه دی که بیماران و جانبازان را رایگان پذیرش می‌کردند هیچ وجهی پرداخت نشده است و این داروخانه‌ها از بدقولی مسئولان شرمنده جانبازان می‌شوند. لطفا صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.
یک داروخانه طرف قرارداد

این خبر را به اشتراک بگذارید