• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 28 آذر 1397
کد مطلب : 41529
+
-

مرگ غم‌انگیز دختر ۹‌ماهه بر اثر بلعیدن شیشه

دختری ٩ماهه بر اثر بلعیدن ماده مخدر شیشه جانش را از دست داد و پدرش با دستور قاضی جنایی بازداشت شد. به گزارش همشهری، عصر دوشنبه مأمور کلانتری١٦٤ قائم با قاضی محسن مدیرروستا کشیک جنایی پایتخت تماس گرفت و خبر از مرگ مرموز دختری ٩ماهه داد.

با دستور قاضی جنایی تحقیقات در این‌باره آغاز و مشخص شد که نوزاد به‌دلیل بلعیدن مواد روانگردان دچار مسمومیت شده و برای درمان به بیمارستانی در شمال پایتخت منتقل شده بود اما تلاش پزشکان برای نجات او بی‌فایده بود و دخترکوچولو فوت شد. مأموران پس از حضور در بیمارستان دریافتند که مادر دختر در بیمارستان است اما پدرش فرار کرده بود. مادر درخصوص جزئیات حادثه به مأموران گفت: شوهرم معتاد به شیشه است و روز حادثه مواد خریده و داخل نایلونی گذاشته بود. شوهرم نایلونی که داخلش مواد گذاشته بود را زیر بالش پنهان کرده بود و به سرویس بهداشتی رفت.

گویا در این فاصله دختر کوچکم که حدود ٩ماهه است درحالی‌که سرگرم بازی بود از زیر بالشت مواد را برداشته و داخل دهانش گذاشته بود. شوهرم وقتی از سرویس بهداشتی بیرون آمد به سراغ مواد رفت اما آن را پیدا نکرد. چند لحظه بعد متوجه شدیم حال دخترکوچکمان بد شده است، همان لحظه شوهرم دودستی بر سرش کوبید و گفت: بدبخت شدیم مواد را خورد. این جمله را گفت و هردو وحشت‌زده به سمت دخترمان رفتیم تا او را به بیمارستان برسانیم اما او جان باخت و شوهرم وقتی فهمید از ترسش از بیمارستان فرار کرد. پس از اظهارات مادر دختر، قاضی جنایی دستور بازداشت پدر را صادر کرد. دقایقی بعد او دستگیر شد و دیروز در حالی برای تحقیق به دادسرای امورجنایی تهران انتقال یافت که مادر دختربچه رضایت داده و اعلام کرده هیچ شکایتی از شوهرش ندارد.

مرد جوان گفت: من ٥فرزند دارم و در جنوب پایتخت به همراه همسرم و فرزندانم زندگی می‌کنیم اما دختر کوچولویم بر اثر یک لحظه غفلت من جانش را از دست داد. من به‌شدت از مرگ او ناراحتم و تا آخر عمرم خودم را سرزنش خواهم کرد. قاضی مدیرروستا پس از تحقیق از مردجوان برای وی قرار قانونی صادر کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید