• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 28 آذر 1397
کد مطلب : 41456
+
-

طارمی به برانکو طعنه زد ؟

تیم ملی روز گذشته برای آخرین اردوی خود پیش از آغاز جام ملت‌ها راهی قطر شد. پیش از این سفر بازیکنان تیم ملی با خبرنگاران به گفت‌وگو پرداختند. مهدی طارمی یکی از بازیکنانی بود که در مقابل خبرنگاران قرار گرفت و درخصوص شرایط تیم ملی صحبت کرد. طارمی در بخشی از صحبت‌های خود گفت: «بعضی‌ها اعلام کرده‌اند که تیم ملی به‌راحتی باید قهرمان شود و قهرمانی را خیلی راحت جلوه دادند. درصورتی که اگر اینطور بود خودشان زمانی که تیم ملی را در اختیار داشتند چرا قهرمان نشدند؟ درصورتی که تیم ملی 30سال است قهرمان نشده است».
  برانکو یا یاوری؟
بعد از مصاحبه طارمی هواداران پرسپولیس مدعی شدند این انتقاد مهدی طارمی بابت صحبت‌های اخیر برانکو سرمربی پرسپولیس بوده که با نایب قهرمانی در آسیا، اکنون طی مصاحبه‌های اخیرش به قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌ها اشاره کرده است. این طعنه از آنجایی عجیب به‌نظر می‌رسد که در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر بازگشت طارمی به پرسپولیس شنیده می‌شود و در این شرایط صحبت‌های طارمی بسیار عجیب به‌نظر می‌رسد. با وجود این شنیده می‌شود که مخاطب انتقاد طارمی یاوری بوده است. محمود یاوری پیشکسوت فوتبال ایران در کارشناسی‌های روزهای گذشته معتقد بود که هر نتیجه‌ای جز قهرمانی برای ایران شکست خواهد بود.
  پروفسور بی‌خبر از همه‌جا
در شرایطی که هواداران پرسپولیس بار دیگر بعد از مصاحبه طارمی به صفحه شخصی او حمله کرده و از برانکو حمایت کرده‌اند، سرمربی سرخپوشان در واکنش به صحبت‌های طارمی گفت: «من اصلا نمی‌دانم موضوع چیست و توجهی هم نمی‌کنم». به‌نظر می‌رسد که خود برانکو معتقد است که قطعا منظور طارمی او نبوده است و از طرفی نمی‌خواهد با چنین شایعاتی انتقال طارمی به پرسپولیس را به‌راحتی از دست بدهد. به همین دلیل برانکو ترجیح داد در پاسخ به سؤال خبرنگاران خودش را بی‌خبر نشان دهد تا حواشی جدیدی برای تیمش اتفاق نیفتد.
  موضوع طارمی مثل پسر زیدان است
در شرایطی که همچنان هواداران پرسپولیس به‌شدت با بازگشت طارمی مخالف هستند اما برانکو نمی‌تواند علاقه خودش را به این مهاجم پنهان کند. برانکو حتی درخصوص موضوع محرومیت پرسپولیس به واسطه همکاری طارمی و طاهری باز هم از این بازیکن حمایت می‌کند و می‌گوید که این موضوع در همه دنیا اتفاق می‌افتد. برانکو در این خصوص گفت: «طارمی به میل خودش رفت و هیچ‌کس بیرونش نکرد. کتبا نوشت که نمی‌خواهم در ایران باشم. بله، اشتباه کرد. با 2تا باشگاه قرارداد بست. هم باشگاه و هم خودش جریمه شد. زندگی اما ادامه دارد. تجربه بد و خوب برای او و باشگاه بود. باشگاه‌های اروپایی نیز این شرایط را به‌خاطر بی‌نظمی مالی تجربه می‌کنند. آنها نیز بازیکنانی می‌گیرند که نباید جذب کنند. به‌خاطر پسر زیدان رئال را مجازات کردند».

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :