• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 27 آذر 1397
کد مطلب : 41324
+
-

با مردم | حوادث

با مردم | حوادث

   قیمت لبنیات چه زمانی پایین می‌آید؟

 چرا با پایین آمدن قیمت‌ها، قیمت لبنیات پایین نمی‌آید؟ خانواده ما با داشتن 2کودک خردسال مصرف لبنیات خود را به هفته‌ای 2بطری شیر کاهش داده است. مگر مسئولان قول نداده بودند قیمت لبنیات کاهش یابد؟!
سمایی از کرمان

جلوی قاچاق خاک را بگیرند

 چگونه از لابه‌لای چرم‌های کفش یک قاچاقچی مخدر می‌توان حتی چندگرم مواد مخدرکشف کرد اما نمی‌توان کشتی‌های بزرگ که خاک را از دریای جنوب به مقصد مشخص می‌برند، کشف کرد؟ از مسئولان قضایی توقع برخورد قاطع و سریع داریم.
تقی‌پور از آستانه اشرفیه

  چرخ‌های ترافیک‌ساز در فروشگاه‌های کوچک

 برخی فروشگاه‌ها با وجود کمبود جا چرخ‌های خرید در اختیار مشتریان می‌گذارند که نه‌تنها گره‌ای از کار باز نمی‌کند بلکه باعث ترافیک در فروشگاه و اتلاف وقت می‌شود. در اکثر بازارهای میوه و سوپر محلات تهران، جز چند بازار بزرگ فضا بسیار کوچک است. نمونه آن بازار میوه دادمان نبش هرمزان است که مردم چرخ به‌دست در بین قفسه‌ها در ترافیک آن گرفتارند. اگر فروشگاه بزرگ باشد چنین کاری توجیه دارد و جای تشکر اما در جاهای کوچک کلاس بیخودی نگذاریم.
جعفری از تهران

  جاده ایوانکی – مشهد پل عابر‌پیاده ندارد

 جاده ایوانکی به مشهد به‌دلیل وجود شهرک صنعتی خوارزمی همواره در اختیار خودروهای سنگین است که این بخش قابل‌قبول اما چرا یک پل تردد عابر پیاده در این مسیر نمی‌زنند که جان عابران پیاده به خطر نیفتد؟ چندین بار تقاضا داده‌ایم و می‌گویند شهرک صنعتی است و منطقه مسکونی نیست. اولا که تعداد زیادی سکنه در اطراف شهرک صنعتی هستند و ثانیا کارگران شرکت‌های صنعتی عابر‌پیاده محسوب نمی‌شوند؟
رضاپور از شریف‌آباد ایوانکی

  سرگردانی متقاضیان گاز شهری در بومهن

 با وجود ابلاغ مصوبه مجلس به ادارات دولتی مبنی بر واگذاری انشعابات موقت به مالکان خارج از بافت‌های شهری، اداره گاز بومهن در طول سال گذشته همچنان متقاضیان را بین شهرداری و فرمانداری و دهیاری سرگردان می‌کند. از مسئولان ذیربط تقاضا داریم به داد مردم برسند و رسیدگی کنند.
عبداللهی از بومهن

   آتش زدن عمدی جنگل در گت‌کلای آمل

 در جنگل‌های گت‌کلای آمل درختان سالم جنگل را برای چرای دام می‌سوزانند. لطفا به دامداران کمک کنید و مسئولان با کسانی که به بهانه چرای دام این کار را می‌کنند، برخورد جدی داشته باشند.
بهرام‌زاده از آمل

@  برخی مساجد فقط نمازخانه و محل برگزاری ختم شده‌اند

 نبود برنامه‌ریزی یا اجرای نادرست برنامه‌های درنظر گرفته شده برای مساجد باعث شده تعدادی از خانه‌های خدا فقط نمازخانه باشند یا اینکه در آنها ختم برگزار شود. درحالی‌که مسئولان فرهنگی سازمان امور مسجد بودجه‌ای بابت این کار دارند تا فعالیت‌های فرهنگی در مساجد توسعه یابد. از متولیان تقاضای رسیدگی داریم.
بدیع‌زاده

این خبر را به اشتراک بگذارید