• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 24 دی 1396
کد مطلب : 4054
+
-

ادعای عجیب گروگانگیر شیطان‌صفت در جلسه بازپرسی

گروگانگیری
ادعای عجیب گروگانگیر شیطان‌صفت در جلسه بازپرسی

پسر پرایدسوار که با ربودن زنی جوان، وی را مورد آزار و اذیت قرار داده و اموالش را سرقت کرده بود در جلسه بازپرسی، ادعای عجیبی را مطرح کرد؛ وی مدعی شد که شاکی دلش به حال او سوخته و کارت عابربانکش را به همراه رمزش در اختیار وی قرار داده تا به‌حساب خودش پول کارت به کارت کند.

به گزارش همشهری، چند روز پیش زنی جوان به دادسرای جنایی تهران رفت و گفت، پسری او را ربوده و پس از آزار و اذیت و ضرب و شتم اموالش را سرقت کرده است. وی در توضیح ماجرا به قاضی سهرابی، بازپرس شعبه نهم گفت: ساعت حدودا 7صبح بود که برای رفتن به محل کارم از خانه خارج شدم. دریکی از خیابان‌های غرب تهران سوار خودروی پرایدی شدم که تصور می‌کردم مسافرکش است. راننده آن اما در میانه راه تغییر مسیر داد و وقتی اعتراض کردم، درهای ماشین را قفل و با چاقو تهدیدم کرد که اگر سر و صدا کنم مرا کشته و جسدم را به اعماق دره در جاده چالوس می‌اندازد. من هم از ترسم سکوت کردم اما به‌شدت ترسیده بودم. جوان پرایدسوار کمی جلوتر توقف کرد و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. وی ادامه داد: جوان متجاوز، با تهدید، اموال مرا هم سرقت کرد.

50هزارتومان پول به همراه کارت عابربانکم و رمز آن را هم از من گرفت و نزدیک به 3میلیون تومان پولی که در حسابم بود را به‌حساب خودش کارت به کارت و سرقت کرد. او حدود 2ساعت بعد مرا در حاشیه تهران رها کرد که موفق شدم شماره پلاک پراید را یادداشت کنم. با آغاز تحقیقات معلوم شد خودروی متهم همان روز حادثه به‌دلیل سرعت بالا در مرکز تهران توقیف و به یکی از پارکینگ‌ها منتقل شده است. به این ترتیب متهم هنگامی که برای تحویل ماشینش به پارکینگ رفته بود دستگیر شد.

متهم 25ساله دیروز برای انجام تحقیق به دادسرای جنایی تهران منتقل شد. اگرچه اصرار داشت که بیگناه است اما در مواجهه حضوری با شاکی پرونده ناچار شد به سوار‌کردن زن جوان و برداشت پول از حسابش اعتراف کند اما منکر سرقت، ‌آدم ربایی و آزار و اذیت زن جوان شد و ادعای عجیبی را مطرح کرد. او که دانشجوست در تحقیقات گفت:من برای تأمین مخارج زندگی و دانشگاه مسافرکشی می‌کنم. روز حادثه هم زن جوان (شاکی پرونده) سوار ماشینم شد و من وقتی از مشکلاتم به او گفتم، دلش به حالم سوخت و برای کمک به من کارت عابربانکش را در اختیارم قرار داد و حتی رمزش را هم به من گفت که من 3میلیون تومان از حسابش برداشت کردم. او حتی 50هزارتومان هم پول نقد همراهش بود که در اختیارم قرار داد. حالا نمی‌دانم چرا از من به اتهام آدم ربایی، آزار و اذیت و سرقت شکایت کرده است.

این پسر جوان پس از مطرح کردن چنین ادعای عجیبی با قرار قانونی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و تحقیقات برای شناسایی شاکیان احتمالی دیگر ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید