• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 10 آذر 1397
کد مطلب : 39259
+
-

با مردم | حوادث

با مردم | حوادث

  آموزش و پرورش رسیدگی کند

فرزندم را در پایه پنجم ابتدایی دبستانی در منطقه 5ثبت‌نام کردم. چون در میانه سال تحصیلی جابه‌جا شده بود از روز اول همکلاسی‌ها با او سر ناسازگاری گذاشتند. پسرم به معلم و مدیر مدرسه شکایت کرد، ولی مدیر به جای حل مسئله موضوع را با والدین بچه‌ها مطرح کرد و از من خواست که فرزندم را جای دیگری ثبت‌نام کنم. این موضوع را با سرمایه‌گذار مالی مدرسه در میان گذاشتم، ولی ایشان باعث درگیری‌های بیشتر هم شد و حرف‌های بنده را به والدین منتقل کرد و باعث برهم خوردن آرامش فرزندم شد. حالا من مانده‌ام با مسئله کوچکی که بزرگش کرده‌اند. از مسئولان آموزش و پرورش تقاضای رسیدگی دارم.
شارعی از تهران

@ به‌کارگیری بازنشستگان به جای جوانان

بیمارستان بازرگانان که زیرنظر اتاق بازرگانی است، تعدادی از پرسنل خود را با سوابق کاری 10و 15سال اخراج کرده و به جای آنها از بازنشسته‌های اتاق بازرگانی استفاده کرده است. چه‌کسی پاسخگوی ماست؛ درحالی‌که همه‌جا سخن از کنار رفتن بازنشستگان و به‌کارگیری جوانان است.
شهروند تهرانی

  چرا تولید و فروش قلیان ممنوع نمی‌شود

چرا به‌رغم هشدارهای جدی درباره خطرات مصرف قلیان‌های میوه‌ای که منجر به بیماری‌های سرطان‌زا و سکته می‌شود از تولید و فروش آنها جلوگیری نمی‌شود؟
39...092278

@ 4‌ماه گذشت و خودرویم نیامد

مردادماه امسال در کرمانشاه برلیانسی به قیمت قطعی از نمایندگی خریدم که قرار بود ظرف مدت 45روز تحویل شود. از زمان امضای قرارداد با نمایندگی تاکنون 4‌ماه گذشته و خبری از ماشین نیست و هر دفعه یک پاسخی می‌دهند. تنها یک برگه قرارداد در دست دارم. پولی از کف رفته و ماشینی تحویل نشده است.
امید فضل‌الله از کرمانشاه

  مشکل زیرگذر قیطریه به صدر

 مأموران از زیرگذر 35متری قیطریه به بزرگراه صدر که یک لاین بیشتر نیست، خودروها را متوقف می‌کنند و رانندگان مسیر 200متری را در نیم‌ساعت طی می‌کنند؛ درصورتی که روزی که  مأمور نیست مسیر ظرف چند دقیقه طی می‌شود. آیا سزاوار است بدون کارشناسی روزانه باعث تلف شدن صدها ساعت وقت شوید.
اصغری از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید