• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 5 آذر 1397
کد مطلب : 38808
+
-

صدای استان‌ها

   ترافیک در جاده سلماس 
بریدگی روبه‌روی دانشگاه آزاد در جاده سلماس ترافیک زیادی ایجاد کرده است. لطفا مسئولان شهرداری ارومیه به این مشکل رسیدگی کنند. 
یک شهروند از آذربایجان‌ غربی 

   برداشت غیرقانونی شن و ماسه
برداشت غیرقانونی شن و ماسه در سواحل شمال کشور با رسیدن فصل بارندگی افزایش قابل توجهی داشته است. این مشکل به‌ویژه در مناطق غربی مازندران دیده می‌شود. مسئولان با متخلفان برخورد کنند. 
جمال صدیقی از مازندران 

   معضل آبگرفتگی در تالش
مناطق مختلف تالش با هر بار بارندگی شاهد آب‌گرفتگی است. سرانجام پروژه‌های هدایت آب‌های سطحی چه شد؟ اگر این پروژه‌ها اجرا شده است، پس چرا باید هر بار شاهد آب‌گرفتگی و خسارت به شهروندان باشیم؟
یک شهروند از گیلان 
    جاده تاریک 
 جاده دسترسی بندرترکمن به بندرگز و نوکنده، با وجود تردد بسیار، شب‌ها تاریک است. مسئولان فکری برای روشنایی این جاده بکنند. 
یک شهروند از گلستان 

   قیمت بالای خدمات فنی خودرو 
در ماه‌های گذشته قیمت لوازم یدکی خودرو چند بار افزایش یافته است. از سوی دیگر تعمیرگاه‌ها هم هزینه خدمات خود را افزایش داده‌اند. با این شرایط تعمیر خودرو و دریافت معاینه فنی برای بسیاری مقدور نیست. کاش مسئولان تسهیلاتی در این زمینه در نظر بگیرند و یا حداقل هزینه خدمات فنی را دولتی و با یک تعرفه کنند. 
مهدی نورایی از مرکزی 

   کمبود امکانات در بوستان‌های قم
در بسیاری از بوستان‌های شهر قم وسایل بازی برای کودکان به قدر کافی وجود ندارد. از مسئولان شهرداری می‌خواهم به این مشکل رسیدگی کنند و حداقل وسایل اولیه بازی مثل تاب و سرسره را در همه بوستان‌ها تعبیه کنند. 
سعیده رستمی از قم 

   پیامک‌های تبلیغاتی 
پیامک‌های تبلیغاتی همراه اول را غیرفعال کرده‌ام، اما هر روز تعداد زیادی پیامک تبلیغاتی برای من می‌آید. چرا اپراتورهای تلفن همراه به حقوق کاربران خود احترام نمی‌گذارند؟ وقتی یک کاربر درخواست لغو پیامک‌های تبلیغاتی را دارد، منظورش همه پیام‌های تبلیغاتی است. 
یک شهروند از سمنان 

   روستای توریستی بدون امکانات
از روستای چیچک‌لو در شهرستان سراب آذربایجان‌ شرقی تماس می‌گیرم. روستای ما با وجود این‌که توریستی است، اما امکاناتی ندارد و حتی راه آن هم آسفالت نشده است. چرا مسئولان در این زمینه کوتاهی می‌کنند؟ درخواست می‌کنم به این مشکل رسیدگی شود. 
جاوید ابراهیمی از آذربایجان‌ شرقی
 

این خبر را به اشتراک بگذارید