• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 20 دی 1396
کد مطلب : 3874
+
-

با مردم

تشکر از ناجا

با سلام. جا دارد از عملکرد فرماندهی و همه کارکنان نیروی انتظامی سراسر کشور که با سعه‌صدر توانستند ناآرامی‌های اخیر را به‌خوبی مدیریت کنند، تقدیر و تشکر داشته باشیم.

2436...0912

 

 

طرح ترافیک و بیماران خاص

با سلام. در مورد طرح ترافیکی جدید، آیا برای بیماران خاص (تالاسمی، هموفیلی، سرطانی و...) که مراکز درمانی‌شان در مرکز شهر قرار دارد، تمهیداتی  اندیشیده شده است؟ یا باید علاوه بر هزینه‌ها و رنج و آلام بیماری، هزینه استفاده از محدوده طرح ترافیک را هم به این هزینه‌ها اضافه کنیم! امیدواریم در این طرح به اینگونه مشکلات شهروندان هم توجه شود.

گلایه بیمار هموفیلی

 

 

از دستفروشان مترو، خرید نکنید

با توجه به اینکه اکثر مواد خوراکی که توسط دستفروشان در مترو با قیمت‌های پایین فروخته می‌شود، فاقد تأییدیه بهداشتی بوده و تاریخ مصرف بسیاری از آنها گذشته است، پیشنهاد می‌کنم شهروندان برای حفظ سلامتی خود از دستفروشان مواد خوراکی را نخرند. لطفا منتشر کنید.

توصیه یک کارشناس بهداشت 

 

 

تردد مدیران

با سلام. یکی از راهکارهای کاهش آلودگی هوا در پایتخت، عدم‌استفاده مدیران از خودروهای پلاک قرمز و آبی است. این اقدام به‌نظرم 2مزیت دارد؛ اول اینکه سهم کمی از آلودگی کاهش پیدا می‌کند. دوم اینکه مدیران وقتی مانند سایر مردم با استفاده از اتوبوس و مترو تردد کنند، مشکلات و نابسامانی‌های موجود در حوزه حمل‌ونقل عمومی را بهتر درک می‌کنند. لطف کنید این پیشنهاد را هم چاپ کنید.

یک شهروند از تهران 

 

 

اتوبوس‌های فرسوده

برای کاهش آلودگی هوای تهران، پیشنهاد می‌کنم مسئولان شهری به وضعیت نابسامان اتوبوس‌هایی که از شهرهای حومه پایتخت مسافران را جابه‌جا می‌کنند، رسیدگی و درصورت امکان اتوبوس‌های سالم را جایگزین آنها بکنند. به‌عنوان نمونه، اکثر اتوبوس‌های کهنه و فرسوده شهرقدس متأسفانه فاقد معاینه فنی هستند.

2542...0919

 

 

نظارت بر عملکرد نانواها

با عرض سلام و درود بی‌پایان و خداقوت. سازمان غذا و دارو فقط کیفیت نان‌های صنعتی را تأیید و حاضر به پذیرش رتبه‌بندی نان‌ها در کشور از نظر کیفیت و سالم بودن شده است. با این وضع انتظار می‌رود این سازمان نظارتی هم بر نحوه عملکرد نانوایان آزادپز که بی‌کیفیتی برخی از آنها سلامت مردم عزیز را به خطر انداخته است، داشته باشد.

6263...0938

 

 

برخورد با فساد و اختلاس 

با سلام. اگر مسئولان در قوای سه‌گانه به‌طور جدی و بدون ملاحظه با فساد و اختلاس برخورد کنند و از طرفی منابع مالی با نظارت کامل در راه صحیح خود مصرف شود، می‌توان امیدوار بود تا به‌تدریج مشکلات اقتصادی مردم هم برطرف شود.

1625...0919

 

 

حفظ درختان

با سلام. چرا شهرداری درختان پارک‌ها را کوچک می‌کند؟ همه زحمات کاشت درخت برای ایجاد فضای سبز متأسفانه کارشناسی نشده هدر می‌رود. به مسئولان در سازمان فضای سبز شهرداری تهران پیشنهاد می‌کنیم مانند بلوار زیبای کشاورز درختان را در سطح شهر تهران حفظ کنند.

رافع کارشناس

 

 

تشویق برای اشتغال‌زایی

با سلام. شایسته است دولت برای تشویق کارفرمایان برای اشتغال‌زایی، لایحه‌ای را به مجلس پیشنهاد دهد که براساس آن کارفرمایانی که جوانان را طبق قانون کار استخدام کنند، بتوانند از تخفیف مالیاتی  یا دریافت تسهیلات بانکی بیشتر برخوردار شوند.

1625...0919

این خبر را به اشتراک بگذارید