• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 5 آذر 1397
کد مطلب : 38733
+
-

ریز نویس

  ارائه عملکرد یکساله شوراهای کلانشهرها

اباذر صرامی، دبیر مجمع مشورتی روسای شوراهای کلانشهرها و مراکز استان‌ها از برگزاری مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها در ۸ و ۹ آذرماه در شهر همدان خبر داد. به گزارش همشهری، صرامی گفت: «اجلاس مزبور با حضور مرتضی الویری ریاست شورای‌عالی استان‌ها، محسن هاشمی ریاست شورای شهر تهران و ریاست مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان‌ها، نمایندگان مجلس، نمایندگان دولت و شهرداران کلانشهرها، هیأت رئیسه شورای‌عالی استان‌ها و اعضای مجمع مشورتی برگزار خواهد شد.»  

  ارائه مخازن پسماند خشک به مجتمع‌ها

شهرداری تهران برای افزایش تفکیک پسماند در مبدا ضمن ارائه مخازن ویژه پسماند خشک به مجتمع‌های مسکونی، اداری و تجاری و آموزش و اطلاع‌‌رسانی به شهروندان در زمینه جدا‌سازی‌ پسماند خشک و ‌تر در مبادی تولید، با استقرار حدود 550غرفه بازیافت در سطح شهر و اجرای طرح‌های تشویقی شهروندان را به اجرای مدیریت بهینه پسماند دعوت می‌کند. به گزارش همشهری، رضا عبدلی، مدیرعامل سازمان پسماند در این رابطه گفت: «حدود 550دستگاه غرفه خرید پسماند مستقر در سطح شهر به‌طور مستمر اقدام به جمع‌آوری پسماندهای خشک شهروندان می‌کنند.»

  ارزیابی عملکردها باعث ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان می‌شود

معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهردار تهران گفت: مبنای ارزیابی عملکردها در شهرداری تهران باید چالش‌یابی و ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان باشد. به گزارش ایلنا، سکینه اشرفی اظهار کرد: «شاخص‌های ارزیابی عملکرد باید براساس اهداف برنامه شهر تهران تعیین شود تا مشخص شود در پایان هرسال، چقدر از اهداف برنامه به‌عنوان نقشه راه شهرداری محقق شده است. »

این خبر را به اشتراک بگذارید