• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 5 آذر 1397
کد مطلب : 38688
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


   آلودگی هوا
باز هم سرمای بدون بارش و باز هم وارونگی دما، آیا مسئولان فقط می‌توانند مدارس و ادارات را تعطیل کنند و قرار نیست فکری سازنده برای این مشکل مزمن بکنند؟
 

66...093526


  خودتان مشکل را حل کنید!
تلفن‌های پیش‌کد 2272 بیش از یک هفته است قطع است و مرکز تلفن دستغیب در این خصوص پاسخگو نیست و می‌گویند اختلافاتی با اداره برق دارند و اتصالی برق عامل این وضع است. در نهایت پس از چندین بار مراجعه به ما گفتند بروید خودتان مشکل را حل کنید! درخواست رسیدگی از مسئولان ذیربط داریم.
 
خاوران از تهران


  پول مسکن‌های نساخته را هم پس نمی‌دهند!
8 سال پیش از طریق مجتمع سرم‌سازی‌ رازی امتیاز یک واحد مسکونی را خریداری کردم که طبق قرارداد باید آن واحد در سال 93 تحویل داده می‌شد. بعد از کلی وعده و وعید و تعویض پیمانکاران در سال هفتم 20میلیون از اصل پولمان را بازگرداندند، هنوز تا اتمام پرداخت‌های بازگشتی 15میلیون تومان دیگر مانده بود که مسکن‌ها کلا به صندوق سرمایه‌گذاری نور واگذار شد. پس از آن دیگر نه پولی می‌دهند، نه واحدی در کار است. این مشکل مختص من نیست و تعدادی دیگر نیز مشکل مشابه من را دارند. ما در زندگی شکستی خوردیم که بعد از چند سال معطلی دیگر آرزوی خانه‌دار شدن را فراموش کرده‌ایم. هم‌اکنون یک رباط پاسخگو به تلفن‌ها پاسخ می‌دهد و واقعا از پیگیری هم درمانده و مستأصل شده‌ایم.
 
38...093557


  چرا حقوق بازنشستگان کم می‌شود؟
از وزیر تعاون و رفاه بپرسید چرا به انحای مختلف از حقوق بازنشستگان کم می‌شود؟ افزایش حقوق و یکسان‌سازی‌ حقوق‌ها پیشکش، لااقل از همین حقوق حداقلی کم نکنید. این‌ ماه 100هزار تومان بی‌هیچ توضیحی از حقوق من و تعداد دیگری از بازنشستگان کم شده است.
 
محمدنژاد از زنجان


@ شرکت‌های خودروساز تعیین‌کننده قیمت خودرو هستند
چند شرکت بزرگ خودروسازی قیمت‌ها را در دست دارند و مسئولان نیز تلاش می‌کنند تقصیر را به گردن واسطه‌ها و ... بیندازند که فایده‌ای ندارد. قشر ضعیف حتی توان خرید پراید را که به‌عنوان ارزان‌ترین خودرو محسوب می‌شود، ندارد.
 
رسولی از اندیشه


  سرعت‌گیرهای غیرضروری در مسیر اسالم
در مسیر اسالم به سمت بندر انزلی و رشت، با وجود محدودیت سرعت در جاده و حضور دائمی پلیس راه و رصد سرعت اتومبیل‌ها با دوربین، با فاصله‌های نه‌چندان زیاد اقدام به نصب سرعت‌گیر شده است که این علاوه بر شیارهای احداثی و گل‌میخ‌ها و دست‌اندازهای جاده است که امکان رسیدن سرعت خودرو به سرعت معین شده را بسیار کم می‌کند. وجود سرعت‌گیر و دست‌اندازهای زیاد در جاده باعث استهلاک نامتعارف وسایل نقلیه و اضافه شدن مصرف سوخت و خستگی رانندگان و مسافرین و وقوع حوادث رانندگی شده است. از مسئولان درخواست رسیدگی داریم.
 
39...091248


@ وعده تا کی؟
وعده سبد حمایتی بالاخره کی محقق می‌شود؟ اصلا معلوم نیست این سبد چقدر می‌ارزد که این همه اطلاع‌رسانی می‌کنند؟
 
عباسی


@ موش‌ها را بگیرید
از متولیان کار درخواست می‌کنم فکری جدی برای موش‌ها و جانوران موذی بکنند. شنیده می‌شود که هر از گاهی کارهایی می‌شود اما رفت‌وآمد موش‌ها در میان پای مردم بسیار وحشتناک است. باید فکری اساسی به حال این موش‌ها و بهداشت شهر بکنند.
 
شهروند تهرانی


  جایزه ما چه شد؟
7 ماه قبل در جشنواره فیلم شبکه 3 برنده جایزه شدم که هنوز از جایزه خبری نیست و پیگیری‌ها بی‌فایده است. آیا این جایزه‌ها و برنامه‌ها همه‌شان قلابی است؟
 
میرزاده از قم


@ صندوق‌های صدقات
به چشم خودم بارها دیده‌ام که فردی ژولیده یا حتی مرتب در حال تلاش برای خالی کردن صندوق صدقات از راهی غیرمتعارف است. آیا کسی برای برخورد با این خاطیان نیست؟ ما به صندوق‌های صدقات هم اعتماد نکنیم؟
 
رضاپور از کرج


  ورودی همت شرق
ورودی بزرگراه همت شرق به خیابان احسان هیچ علامت هشداردهنده‌ای ندارد و بارها باعث حوادث شده است. لطفا مسئولان ذی‌ربط رسیدگی کنند.
 
خوش‌بین از تهران


@  سرعت گیرهای بی‌نام و نشان قزوین
برخی سرعت‌گیرها هیچ‌گونه علائم هشدار دهنده‌ای ندارند و زمانی متوجه آنها می‌شوی که خودروی شما یک متر از زمین فاصله گرفته است. چه بسا سرعت‌گیرهای بدون علامتی که به‌جای بازدارندگی عامل تصادف خود و دیگران شده‌اند.
 
سهرابی از قزوین


@  مشکل خیابان درختی
در خیابان جشنواره تقاطع خیابان درختی مقابل ایستگاه متروی فرهنگسرای اشراق، وجود مسافرکش‌های شخصی در خیابان برای عبور و مرور ساکنان محل ایجاد مشکل کرده است. از طرفی در آَشفته‌بازار مسافرکش‌ها دستفروشان بی‌شمار در محل حضور دارند و مسئولی هم به این وضعیت رسیدگی نمی‌کند. از مسئولان درخواست رسیدگی داریم.
 
علیرضا فرخنده از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید