• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
سه شنبه 29 آبان 1397
کد مطلب : 38204
+
-

کافه مجلس | سیاست

  دوشنبه آینده، بررسی ایرادات شورای نگهبان به CFT در مجلس

علیرضا رحیمی، عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: بعد ازجلسه وی‍ژه کمیسیون امنیت ملی برای بررسی ایراد شورای نگهبان به CFT که یکشنبه گذشته با حضور مسئولان ذیربط برگزار شد، پیش‌بینی می‌شود که بررسی این لایحه در دستور جلسه علنی دوشنبه آینده بهارستان قرار گیرد. او به همشهری خبر داد که هرچند جوسازی‌ها علیه نمایندگان موافق FATF همچنان در جریان است، اما فضای مجلس برای تصویب مجدد این لایحه مساعد است.

   حقوق 7میلیون و ٢٠٠ هزار تومانی حاجی‌دلیگانی

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر گفت که حقوق نمایندگی وی ۷ میلیون و 200 هزار تومان است. به گزارش ایسنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در همایش «چالش شفافیت مجلس» که در دانشگاه شریف برگزار شد، گفت: بعد از انتشار فیش حقوقی نمایندگان، دیگر فیش حقوقی دریافت نکردیم اما حقوق من 7 میلیون و 200 هزار تومان است. همچنین ٨ دفتر در شهرهای مختلف حوزه انتخابیه و تهران دارم که ۲۵ نفر در آنها کار می‌کنند. ۲۵ نفر مجموع در این دفاتر کار می‌کنند که 5 نفر از دستگاه‌های مختلف مأمور به خدمت هستند یک عده کار داوطلبانه می‌کنند و عده دیگر نیز حقوق می‌گیرند که با احتساب هزینه‌های دفاتر، ۱۶ میلیون تومان برای اداره آن دفاتر پرداخت می‌شود.

   ورود عارف به حوادث اخیر 2دانشگاه

محمدرضا عارف، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات از پیگیری مسائل پیش آمده برای یکی از تشکل‌های دانشجویی دانشگاه کرمان و حادثه اخیر دانشگاه اصفهان خبر داد.  اشاره عارف به اتفاقات دانشگاه اصفهان، مربوط به همایش «من بهشتی هستم» است که به مناسبت نودمین سالروز تولد شهید بهشتی قرار بود در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شود، اما به‌دلیل ممانعت عده‌ای سخنرانی علیرضا بهشتی در این دانشگاه ناتمام ماند.(ایسنا)

این خبر را به اشتراک بگذارید