• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
چهار شنبه 20 دی 1396
کد مطلب : 3817
+
-

مرگ جوان 25ساله در آتش‌سوزی چادر زلزله‌زدگان

آتش سوزی
مرگ جوان 25ساله در آتش‌سوزی چادر زلزله‌زدگان

آتش گرفتن چادر زلزله زدگان انگار تمامی ندارد و در تازه‌ترین حادثه جوان 25ساله کرمانی زمانی که داخل چادر خواب بود بر اثر آتش گرفتن چادر،  جانش را از دست داد.

به گزارش همشهری،  این حادثه ساعت 7صبح دیروز در روستای گور کرمان رخ داد و شاهدان با دیدن شعله‌های آتش که از چادری زبانه می‌کشید بلافاصله دست به‌کار شدند تا آتش را خاموش کرده و افرادی که داخل آن گرفتار بودند را نجات دهند. هرچند آتش خاموش شد اما جوان 25ساله‌ای به نام ابراهیم که داخل چادر خواب بود،  دچار صددرصد سوختگی شده و جانش را از دست داد.

برادرم اگر به جای چادر در کانکس بود،  هرگز چنین اتفاقی رخ نمی‌داد و ما عزادار او و جوانی‌اش که از دست رفته،  نمی‌شدیم. خواهر ابراهیم که به گفته خودش،  امروز تلخ‌ترین خبر زندگی‌اش را شنیده در گفت‌وگو با همشهری می‌گوید: برادرم بنا بود و پس از مرگ مادرم، با پدرم زندگی می‌کرد اما متأسفانه خانه آنها بر اثر زلزله تخریب شد واز همان زمان داخل چادر زندگی می‌کردند. تصور کنید در این هوای سرد وقتی دما به 12درجه زیر صفر رسیده برادرم چطور باید در چادری زندگی می‌کرد که وسایل گرمایشی درست و حسابی هم نداشت. ما توقع داشتیم پس از این حادثه،  کانکس در اختیار زلزله‌زدگان قرار دهند اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد. وی ادامه داد: چند شب قبل پدرم به خانه ما آمد. من و خواهر و برادران دیگرم ازدواج کرده‌ایم. ابراهیم اما مجرد بود. او به‌دلیل کارهایی که داشت، ‌داخل چادر در روستا زندگی می‌کرد. شب قبل از حادثه طبق معمول،  چراغ نفتی را پر از نفت کرده و به داخل چادر رفته تا استراحت کند.

باور کنید در این هوای سرد با چراغ نفتی هم چادر گرم نمی‌شود اما خب از هیچی بهتر است. گویا دم دمای صبح،  برادرم درحالی‌که خواب بوده پایش به چراغ نفتی خورده و آن برگشته است. پس از آن با داد و فریاد از مردم کمک خواسته و اهالی روستا به محض دیدن آتش فورا به سمت چادر رفتند تا ابراهیم را نجات دهند اما متأسفانه آتش شعله ور‌تر شده و دیگر مجالی برای فرار برادرم نداده است. حالا ما عزادار برادرم هستیم،  عزادار جوانی‌اش که در یک لحظه تمام آرزوهایش را با خودش به گور برد.  به‌گفته خواهر ابراهیم،  پس از حادثه جسد وی به پزشکی قانونی انتقال یافت و صبح چهارشنبه (امروز)  مراسم خاکسپاری او انجام خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید