• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 27 آبان 1397
کد مطلب : 37945
+
-

صدای استان‌ها

   ترافیک شدید در الهیه
خیابان کاشانی شهرک الهیه ترافیک سنگینی دارد. خود رانندگان هم با بی‌نظمی گره‌های ترافیکی را دوچندان می‌کنند. لطفا مسئولان به این مشکل رسیدگی کنند. 
یک شهروند از کرمانشاه 

   شهرک بدون آسفالت قائم 
معابر شهرک قائم در کمربندی شهر ایلام آسفالت ندارد و خاکی است. مسئولان شهرداری فکری برای این مشکل بکنند. این روزها که در فصل بارندگی هستیم با هر بار بارش باران گل و لای زیادی در منطقه ایجاد می‌شود. 
سعیدی از ایلام 

   گرانی اجناس ادامه دارد
با وجود این‌که ارز در چند وقت اخیر مجددا افزایش قیمت ناگهانی نداشته است، اما همچنان برخی از تولیدکنندگان مواد غذایی قیمت‌های محصولات خود را برای بار چندم افزایش داده‌اند. این روند گرانی اجناس تا چه زمانی قرار است ادامه داشته باشد؟ چرا هیچ نظارتی بر عرضه مواد غذایی نمی‌شود؟
یک شهروند از سمنان 

   خاموشی پل‌های تاریخی اصفهان 
برخی از پل‌های تاریخی اصفهان با این‌که تردد زیادی در آنها صورت می‌گیرد روشنایی کافی ندارند. مسئولان به این وضع رسیدگی کنند. 
یک شهروند از اصفهان 

   استعمال دخانیات در میان دانش‌آموزان 
استعمال دخانیات در سال‌های اخیر در میان دانش‌آموزان افزایش چشمگیری داشته است. چرا آموزش و پرورش با در نظر گرفتن مشاوره و برنامه‌های فرهنگی به کنترل و کاهش این آسیب نمی‌پردازد. بسیاری از دانش‌آموزان در مدرسه، دور از محیط خانواده و به دلیل قرار گرفتن در میان هم‌سالان به دخانیات رومی‌آورند. 
سروش از سمنان 

این خبر را به اشتراک بگذارید