• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 26 آبان 1397
کد مطلب : 37665
+
-

و دوباره علی‌منصور

و دوباره علی‌منصور

پس از غیبت امید نمازی در تمرین ذوب‌آهن، در نهایت مشخص شد که او بعد از توافق با هیأت مدیره باشگاه از این تیم اصفهانی جدا شده است. روز پنجشنبه اما مسئولان ذوب‌آهن علیرضا منصوریان سرمربی سابق استقلال را به‌عنوان سرمربی جدیدشان انتخاب کردند تا این مربی دوباره به لیگ برتر برگردد. ساعاتی پس از توافق و امضای قرارداد، منصوریان در جلسه‌ای به همراه مدیرعامل ذوب‌آهن در بین بازیکنان حضور یافت تا آذری او را به ذوبی‌ها معرفی کند. حالا او امیدوار است که این بار در ذوب‌آهن نتایج خوبی گرفته و دوباره در فوتبال ایران در موقعیت خوبی قرار بگیرد.
   نمازی: مرا با فشار برکنار کردند
ساعاتی پس از قطع همکاری ذوب‌آهن با امید نمازی، این مربی درباره جدا شدنش از تیم اصفهانی صحبت کرد. او مدعی است مدیران باشگاه تحت فشار او را برکنار کرده‌اند. اتفاقی که البته خود سعید آذری هم به آن اعتراف کرده بود. نمازی می‌گوید: «من می‌خواستم به تمرین بروم اما کسی با من صحبتی نکرده بود. من صحبتی با آقای شهنازی و آذری داشتم و قرار بود آنها خودشان تصمیم بگیرند که من در تیم بمانم یا نه اما تا آن موقع کسی به من چیزی نگفته بود و من هم در حال رفتن به تمرین بودم. اینکه چرا این خبر روی سایت گذاشته و سپس برداشته شده است را باید خود باشگاه جوابش را بدهد.»
او ادامه می‌دهد: «آذری می‌خواست این پروژه‌ای که ما شروع کرده بودیم به مقصد برسد و همه تلاشش را کرد. متأسفانه از بالاتر از آذری و از درون هیأت مدیره فشار‌هایی وجود داشت. آنها کاندیداهای خودشان را داشتند و فکر نمی‌کردند که ما بتوانیم نتایج را جبران کنیم. آذری هم تا یک جایی می‌توانست مقاومت کند و به‌اصطلاح موضع خودش هم در خطر بود. به همین دلیل صحبت کردیم و توافقی جدا شدیم.» نمازی تأکید می‌کند: «من احساس می‌کنم هم از درون کارخانه و هم از درون هیأت مدیره فشارهایی به آذری وارد می‌کردند. شاید برداشت من هم اشتباه باشد اما احساس من این است. هر پروژه جدیدی زمان می‌خواهد تا به اهداف برنامه‌ریزی‌شده برسد. متأسفانه در فوتبال ایران این صبر و حوصله کم است و همه به‌دنبال نتیجه فوری هستند.»
   منصوریان: ذوب‌آهن پای سرمربی می‌ایستد
منصوریان در نخستین مصاحبه‌اش که با خبرنگاران اصفهانی انجام داد، درخصوص حضور در ذوب‌آهن گفت: «خوشحالم در اصفهان و در تیم ذوب‌آهن هستم. ذوب‌آهن تیمی است که در 14،15سال گذشته نشان داده که مدیریتش حامی کادر فنی بوده و تا آخر پای سرمربی می‌ایستد. ذوب‌آهن تیم خیلی خوبی دارد و کمی کمک احتیاج دارد. خسته نباشید می‌گویم به امید نمازی که دوست خیلی خوب من است، او زحمت کشید و تیم خیلی خوبی را جمع کرد. فکر می‌کنم لازم است در این مدت خیلی خوب کار کنیم. نخستین چیزی که تیم احتیاج دارد، اتحاد و همدلی است.» منصوریان به بازیکنان ذوب اشاره کرد و گفت: «به بچه‌ها گفتم اول باید برای آبروی خودشان بازی کنند، بخش اعظمی از این بازیکنان در تیم ملی امید شاگردان من بودند، می‌توانیم روزهای خیلی خوبی داشته باشیم اما با کار و تلاش.»

این خبر را به اشتراک بگذارید