• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 22 آبان 1397
کد مطلب : 37419
+
-

صدای استان‌ها

  ویزیت‌های نجومی پزشکان
چرا نظام پزشکی بر تعرفه ویزیت پزشکان نظارت نمی‌کند؟ برخی از پزشکان بخش خصوصی قیمت‌های نجومی برای ویزیت طلب می‌کنند. قرار نیست چون مربوط به بخش خصوصی هستند هر قیمتی که می‌خواهند، دریافت کنند.
عباسی از سیستان‌ و بلوچستان

  عرضه طیور در کنار جاده‌ها 
دیده می‌شود که برخی فروشندگان طیور و گاهی ماهی در جاده‌ها عرضه می‌کنند. آیا نظارتی بر این کار وجود دارد؟ متاسفانه مردم هم اغلب بی‌توجه به سلامت این طیور از فروشندگان خرید می‌کنند. 
صیفی از گلستان 

  آلودگی صوتی وانت‌بارها
وانت‌های میوه‌فروش آلودگی صوتی زیادی در شهر ایجاد می‌کنند. شهرداری محلی برای حضور آنها تعبیه کند. در تهران دیده‌ایم که برخی مناطق را برای حضور این بارفروشان در نظر گرفته‌اند. کاش در قزوین هم چنین کاری کنند. 
یک شهروند از قزوین 

  دفع زباله‌ها در کیانمهر 
زباله‌های استان البرز در کیانمهر دفع می‌شود و به همین دلیل همواره بوی سوزاندن زباله‌ها در این منطقه به مشام می‌رسد. از سوی دیگر مشکلات بهداشتی زیادی برای اهالی ایجاد شده است. مسئولان فکری برای این وضع کنند. 
سعیدی از البرز

  تکمیل جاده روستایی
جاده روستای «هیجانان» در شهرستان سقز از سال‌ها پیش نیمه‌کاره مانده است. لطفا مسئولان راه‌ و شهرسازی به تکمیل این جاده که جمعیت زیادی در آن تردد می‌کنند،‌ اقدام کنند. 
یک شهروند از کردستان

  سرعت‌گیر غیرضروری 
در برخی از مناطق خیابان آبشناسان ارومیه سرعت‌گیرهای غیرضروری نصب شده است. مسئولان رسیدگی کنند. این سرعت‌گیرهای غیرضروری مشکلات بسیاری در تردد شهروندان ایجاد کرده است. 
باقری از آذربایجان ‌غربی 

  تردد غیرمجاز موتورسواران 
موتورسواران زیادی در شهر اراک تردد می‌کنند که اغلب هم پایبند قوانین راهنمایی و رانندگی نیستند. راهنمایی و رانندگی فکری برای این معضل کند. این شیوه حضور موتوسوران در شهر خطرهای بسیاری دارد. 
یک شهروند از مرکزی 

این خبر را به اشتراک بگذارید