• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 21 آبان 1397
کد مطلب : 37210
+
-

کری خوانی مرگبار پس از فینال آسیایی

کری خوانی مرگبار پس از فینال آسیایی


کری‌خوانی و درگیری طرفداران 2تیم استقلال و پرسپولیس بعد از پایان فینال جام باشگاه‌های آسیا در یکی از شهرستان‌های استان ایلام پایان خوشی نداشت و به قتل طرفدار تیم پرسپولیس به ضرب گلوله منجر شد.

به گزارش همشهری، شامگاه شنبه پس از پایان فینال مسابقات فوتبال جام باشگاه‌های آسیا در بخش زرنه شهرستان ایوان در استان ایلام اتفاق تلخی رخ داد. عده‌ای از هواداران تیم استقلال به‌خاطر باخت تیم پرسپولیس مقابل خانه یکی از هواداران سرخپوش رفتند و شادی کردند. شادی آنها برای دقایقی ادامه داشت تا اینکه این هوادار پرسپولیسی با در دست داشتن یک سلاح شکاری از خانه بیرون آمد و یک گلوله شلیک کرد. این تیراندازی آغاز یک درگیری بود که در نهایت به مرگ مرموز این هوادار 30ساله پرسپولیس به نام محمدجواد منجر شد.

یکی از اقوام جوان جان‌باخته به همشهری می‌گوید: محمدجواد جوان آرام و خوبی بود. بعد از باخت تیم پرسپولیس در خانه‌اش بود و به کسی کاری نداشت اما ظاهرا چند نفر آمده بودند جلوی خانه‌اش و او را عصبانی کرده بودند. وی ادامه داد: محمدجواد متاهل و پدر دختری 2ساله بود اما این حادثه دختر او را یتیم کرد. وی درباره عامل اصلی مرگ محمدجواد می‌گوید: هنوز به‌درستی معلوم نیست که چه‌کسی عامل اصلی تیراندازی بود اما شنیده‌ام که چند نفر در این‌باره دستگیر شده‌اند. در همین حال سرهنگ سعید عالی‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان ایوان درباره این حادثه به میزان گفت: در بررسی‌های اولیه مشخص شد پس از پایان فینال جام باشگاه‌های آسیا و قهرمانی تیم کاشیما، 2نفر از طرفداران تیم استقلال در بخش زرنه در پی باخت تیم پیروزی، اقدام به خوشحالی کردند که با اعتراض یک نفر از هواداران تیم مذکور مواجه شدند. این مقام با اشاره به درگیری فیزیکی میان طرفداران 2تیم پرسپولیس و استقلال، گفت: در این بین یکی از طرفداران پس از آوردن سلاح شکاری از منزلش، یک تیر هوایی شلیک می‌کند. اعضای خانواده با مشاهده این صحنه و برای پیشگیری از نزاع، سعی در گرفتن سلاح می‌کنند که متأسفانه در این کش و قوس، به‌علت شلیک گلوله، این جوان جان خود را از دست داد. براساس این گزارش تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید