• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 20 آبان 1397
کد مطلب : 36977
+
-

چشمی و اسماعیلی؛ همچنان پشت چراغ قرمز

چشمی و اسماعیلی؛ همچنان پشت چراغ قرمز

تمرین دیروز استقلال بعد از 2روز استراحت، در زمین مجموعه صنایع دفاع و پشت درهای بسته برگزار شد.وینفرد شفر در ابتدای تمرین، دقایقی برای شاگردانش صحبت کرد. تمرین با کارهای بدنسازی زیرنظر فیلیپ، مربی بدنساز آبی‌پوشان آغاز شد و سپس بازیکنان به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند. فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی به‌دلیل مسائل انضباطی و پژمان منتظری به‌خاطر مصدومیت، در تمرین غایب بودند. همچنین طارق همام به‌علت حضور در اردوی تیم ملی عراق در تمرین حضور نداشت. داریوش شجاعیان مانند روزهای گذشته به تمرینات اختصاصی پرداخت. در بخش فوتبال درون‌تیمی، شفر دقایقی با روح‌الله باقری، مهاجم تیمش به صحبت پرداخت.
  حضور آقاخان در تمرینات
مرتضی آقاخان در ابتدای فصل از پیکان جدا شد و با استقلال قرارداد امضا کرد اما در همان روزهای ابتدایی تمرینات مچ پایش آسیب دید و نامش از فهرست آبی‌ها خارج شد. با این حال آقاخان از دیروز تمرینات خود را با حضور در زمین صنایع دفاع آغاز کرد تا خود را برای بازگشت به میادین آماده کند. آقاخان که اخیرا قرارداد خود را برای 4سال با استقلال تمدید کرده است، از نیم فصل دوم نامش به فهرست استقلال اضافه می‌شود و می‌تواند برای این تیم به میدان برود.
  بازگشت منتظری از 2هفته دیگر
پژمان منتظری، مدافع سرشناس و ملی‌پوش استقلال، بعد از مصدومیتی که گریبانگیرش شد برای چند هفته از میادین و ترکیب این تیم دور شد تا شوک دیگری به شفر و طرفداران این تیم وارد شود. در شرایطی که منتظری با این بدشانسی، حضورش در جام ملت‌های آسیا 2019در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود، بنا به اعلام دکتر امین نوروزی -معاونت پزشکی باشگاه استقلال- از 2هفته دیگر می‌تواند تمرینات خود را آغاز کند تا بازگشتی زودتر از موعد به میادین داشته باشد. منتظری این روزها نه‌تنها روند درمانی خود را زیرنظر کادرپزشکی باشگاه استقلال پیگیری می‌‌کند بلکه کادر پزشکی تیم ملی نیز شرایط این بازیکن ملی‌پوش را کاملا زیرنظر دارند تا از آخرین وضعیت او برای حضور یا عدم‌حضور در جام ملت‌ها مطلع باشند.
  چشمی و اسماعیلی در کمیته انضباطی 
روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی 2بازیکنی هستند که به‌دلیل آنچه مسائل انضباطی خوانده شده، چند روزی است اجازه حضور در تمرین استقلال را ندارند و در بازی با ماشین‌سازی‌ هم حضور نداشتند. انتظار می‌رفت این دو بازیکن که مهره‌های تأثیرگذاری در این تیم هستند بعد از بازی با ماشین به تمرین فراخوانده شوند ولی تا این لحظه این اتفاق نیفتاده است. قرار بود برای این دو بازیکن جلسه کمیته انضباطی تشکیل شود اما تا این لحظه این اتفاق نیفتاده است. با این شرایط باید دید درنهایت مدیران باشگاه چه تصمیمی در مورد آنها خواهند گرفت. کمیته انضباطی تکلیف این دو بازیکن را مشخص خواهد کرد و آنها احتمالا جریمه خواهند شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید