• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
یکشنبه 20 آبان 1397
کد مطلب : 36978
+
-

فردا؛ آغاز رسمی تمرینات ملی‌پوشان

تمرینات تیم ملی فوتبال کشورمان از امروز در محل کمپ تیم‌های ملی برگزار خواهد شد. براساس اعلام قبلی لیست تیم ملی برای بازی دوستانه با ترینیداد و توباگو و ونزوئلا شب گذشته بعداز بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس و کاشیما ژاپن اعلام شد.

 برهمین اساس بازیکنان تیم ملی از امروز اردوی خود را در کمپ تیم‌های ملی آغاز و احتمالا یک تمرین سبک را در ساختمان پک برگزار خواهند کرد اما این اردو از روز دوشنبه به‌طور رسمی پیگیری خواهد شد.

براساس شنیده‌ها کارلوس کی‌روش هم خود را به تهران می‌رساند و شخصا امور مربوط به تیم ملی را مثل همیشه به‌طور جدی پیگیری می‌کند. لژیونرهای دعوت شده به تیم ملی طی 3،2 روز آینده خود را به اردو خواهند رساند تا تیم ملی با تمام نفرات بازی‌های دوستانه خود را برگزار کند. کی‌روش هم که در این مدت  از طریق دستیارانش  بازی‌های لیگ برتر را زیرنظر داشت اسامی 60نفره خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد تا از بین آنها تا آغاز رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با آنالیز دقیق همیشگی خود بهترین نفرات را در لیست نهایی برای اعزام به امارات آماده کند. اما آنچه هم‌اکنون حائز اهمیت است اینکه تیم ملی در راستای آماده‌سازی‌ مطلوب برای حضور پرقدرت در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار خود دارد. ملی‌پوشان حاضر در این اردو روز 24 همین‌ماه در تهران مسابقه دوستانه‌ای با ترینیداد و توباگو خواهند داشت که بعد از آن تمرینات ملی‌پوشان ادامه خواهد داشت و 29‌آبان هم در دوحه به مصاف تیم ملی ونزوئلا خواهند رفت.

بعد از این دو مسابقه تمرینات تیم ملی تعطیل خواهد شد و ملی‌پوشان به تمرینات باشگاهی خود بازخواهند گشت تا ادامه مسابقات لیگ خود را پیگیری کنند. در ادامه کادرفنی تیم ملی تمام تمرکز خود را روی اردوی نهایی که در پایان آذر و اوایل دی‌ماه قبل از آغاز مسابقات جام ملت‌ها خواهد بودمی‌گذارند؛ اردویی که ابتدا قرار بود در امارات برگزار شود اما منتفی شده و در قطر برگزار خواهد شد.

مسئولان فدراسیون فوتبال مکاتبات جدی را با فدراسیون‌های سوریه و چین داشته‌اند تا در اردوی نهایی تیم ملی در دوحه 2بازی دوستانه مقابل این تیم‌ها انجام دهند؛ بازی‌هایی که می‌تواند در آماده‌سازی‌ ملی‌پوشان تأثیر بسزایی بگذارد اما هنوز مدیران فدراسیون نتوانسته‌اند آنها را قطعی کنند و همه‌‌چیز در حد حرف است.

این خبر را به اشتراک بگذارید