• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
شنبه 12 آبان 1397
کد مطلب : 36188
+
-

وصلت کاملاً ورزشی

وصلت کاملاً ورزشی

وصلت ورزشی در دنیا کم نداریم. نمونه ایرانی هم این وسط پیدا می‌شود. مثلا کاوه رضایی، لژیونر ایرانی تیم بروخه بلژیک با ملی‌پوش تیم ملی والیبال بانوان ایران، فرنوش شیخی ازدواج کرده است. بازیکنان فوتبال در اروپا هم از این وصلت‌ها دارند. شاید ندانید که مانوئل نویر با زنی ازدواج کرده که سوارکار حرفه‌ای درساژ است. آنها زمانی همدیگر را دیدند که نینا اصلا نویر را نمی‌شناخت. نویر در سال2015 برای بازدید از مجسمه‌اش در موزه مادام توسو به فرانسه رفته بود و نینا هم اتفاقا در همان موزه کار می‌کرد. حتی دروازه‌بان ملی‌پوش بایرن‌مونیخ آن موقع با دوستش کاترین گیلش به موزه رفته بود که البته جدایی آنها ربطی به اتفاقات آن روز در مادام توسو نداشت. آنها با 8سال اختلاف سنی در تابستان2016 درحالی‌که نویر با عصا و مصدوم در مراسم شرکت کرده بود رسما با هم ازدواج کردند. نینا وایس متولد برلین و فارغ‌التحصیل رشته‌های حقوق و اقتصاد است. آنها در شهر کوچک تگرنسی در فاصله یک‌ساعتی جنوب مونیخ زندگی می‌کنند. صفحه شخصی نینا را که چک کنید می‌بینید او کلی عکس در حال سوارکاری انداخته است. او یک سوارکار حرفه‌ای است؛ هرچند که برخلاف همسرش در بالاترین سطح رشته ورزشی خودش جایی ندارد. یک اسب نر سفید به نام الیوت دارد و یک قهوه‌ای به نام دون داریوژ و مربی او هم بنجامین ورندل است که یک مربی شناخته‌شده بین‌المللی است. آنها برخلاف نامزدها و زوج‌های مشهور علاقه زیادی به دیده شدن در مراسم مختلف و گذاشتن عکس‌های دونفره عشقولانه در فضای مجازی ندارند. نویر در خانواده‌ای کاملا مذهبی و کاتولیک چشم به جهان گشوده و ازدواج او هم کاملا سنتی بود؛ برخلاف بسیاری از سلبریتی‌های ورزش و هنر که مدت‌های طولانی با نامزدهای خود زندگی می‌کنند و صاحب فرزند می‌شوند و بعدها به‌صورت رسمی ازدواج می‌کنند.
   بین زوج‌های ورزشی برخی مشهورترند مثل خامس رودریگس که شوهر دانیلا اوسپینا عضو تیم ملی والیبال کلمبیاست. دانیلا در دوران حضور خامس در رئال در تیم بانوان رئال هم بازی می‌کرد. البته آنها ممکن است به‌زودی دیگر زوج نباشند و خواهر داوید اوسپینا، دروازه‌بان کلمبیا از بازیکن شماره10 تیم ملی این کشور طلاق بگیرد. از یک سال قبل شنیده می‌شد به‌خاطر باز شدن پای یک مدل روس به زندگی خامس این زوج در حال جدایی هستند.
   ببخشید این گزارش کمی خاله‌زنکی شد اما نمونه‌های دیگری هم برای زوج‌های ورزشی می‌توان برشمرد. آندره آغاسی و اشتفی گراف 2تن از سرشناس‌ترین تنیسورهای تاریخ یک ازدواج کاملا تنیسی داشته و با هم‌رشته‌ای خود وصلت کرده‌اند.
   میا هام، بهترین بازیکن سابق فوتبال بانوان جهان همسری ورزشکار دارد؛ نومار گارسیاپارا خودش زمانی جزو 10بازیکن برتر بیسبال در آمریکا بود.
   باستین شواین‌اشتایگر هم مثل هموطنش مانوئل نویر یک خانواده ورزشی تشکیل داده. همسر او آنا ایوانکوویچ در سال2008 بعد از فتح مسابقات اوپن فرانسه در رنکینگ بهترین تنیسورهای جهان در رده اول قرار داشت.
   یک وصلت فوتبالی دیگر؛ سرواندو کاراسکو و الکس مورگان هردو در لیگ حرفه‌ای آمریکا بازی می‌کنند. مورگان با تیم ملی بانوان آمریکا قهرمان جهان و المپیک هم شده است.
   تایگر وودز، یکی از بهترین ورزشکاران تاریخ و مرد شماره یک گلف تاریخ با لیندزی فان ازدواج کرده بود؛ کسی که به‌عنوان مسن‌ترین برنده طلای المپیک شناخته شد و مدال‌های زیادی در اسکی آلپاین دارد.
   نادیا کومانچی، ژیمناست رومانیایی که هنوز هم معروف‌ترین ژیمناست تاریخ است، همسر بارت کانر، ژیمناست مدال‌دار آمریکایی است. آنها به احترام نادیا در بخارست مراسم ازدواج خود را برگزار کردند.
   کری والش‌جنینگز و کیسی جنینگز 2تن از بهترین والیبالیست‌های ساحلی تاریخ در رشته زن و مرد هستند که چندسالی است با هم ازدواج کرده‌اند. کری مدال طلای المپیک را هم برده است. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید